PORZĄDEK

Porządek jest dla mnie jednym z najważniejszych rzeczy w życiu. Od małego wyuczono mnie aby w szafie z ubraniami wszystko było poukładane, skarpetki posegregowane, koszule poprasowane a koszulki i spodnie poukładane równiutko. W moim domu musi być wszystko na swoim miejscu, biżuteria na swoim miejscu, marynarki obok marynarek, kurtki obok kurtek, torebki i chusty ma także swoje miejsce. Gdy czegoś nie potrzebuję, po prostu to odsprzedaję bądź ewentualnie oddaję. Tak samo jest z kosmetykami i wszystkimi innymi rzeczami, które mam w domu. Lubię mieć wszystko uporządkowane, tak samo w życiu osobistym, jeśli jest jakaś mała przeszkoda, problemik , wolę go od razu rozwiązać niż czekać aż mały problemik nabierze rozmiarów xxl. Nie lubię zwlekać i odkładać czegoś co mogę zrobić od razu. Taka już jestem i taka czuję się najlepiej.

Na sobie mam typowego zwyklaka, które najlepiej mi służą w dni chłodne i wietrzne (chociaż wkurza mnie gdy muszę przetrzymywać kapelusz podczas wiatru pod prąd). 
Torebka Irregular Choice była daaawno prze ze mnie noszona, zawsze zwlekam z tym do wiosny i lata,w tedy najlepiej się sprawdza. Na szyi nowy piękny naszyjnik Adyc , który w rzeczywistości wywarł na mnie ogromne wrażenie. I botki w kwiatki, o których już pisałam poprzednio.







marynarka / jacket - sh
bluzka / blouse - funkyshop
naszyjnik / necklace - Adyc
jeans - h&m
buty / shoes - sachaschuhe
torebka / bag - Irregular Choice via sarenza.pl

4 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :) A buty są nieziemsko zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyglądasz jak czlowiek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger