24 / 06


Jest teraz ze mnie taki mały grubasek (; Już dawno temu otworzyłam sezon ''nie mam się w co ubrać'' ale teraz jest na poważnie. W szafie mam 3 pary spodni, które niestety są za grube na upalne dni, sprawdzają się jedynie wieczorami ;) Na nogach ulubione koturny (są naprawdę wygodne) a na oczach 5 letnie okulary, z których schodzi farba.
 Blogowanie zeszło nieco na dalszy plan (tymczasowo) bo na co dzień, szkoła - dom, szkoła - dom i w kółko.
Wieczorem pojawi się kolejny wpis,dotyczący fajnego sklepu!
ps. moja koleżanka Sari właśnie zaczęła swoją przygodę z blogiem , polecam, może komuś przypadnie do gustu ;) - > blog 



bluzka /shirt - choies
naszyjnik / necklace - katharine
koturny / wedges - Marco Tozzi
okulary / sunglasses - wszystko po 2,99
torebka / bag - moo studio

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny uroczy zestaw. Też jestem przyszłą mamą, może moje stylizacje Cię zainspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne, a całość idealna na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka prześwietna ;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozczulający widok:) Spodnie piękne, t-shirt świetny, torebkę bym Ci ukradła! Zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka i naszyjnik powalają na kolana<3 całość pięknie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ło jak dawno cię nie było!
    śliczna bluzka i cała ty ;)
    rośnijcie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona spodniami, są piękne! I świetnie leżą! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz kwitnąco!!
    a koleżanka bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chodzisz do jakiejś szkoły? :>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger