Mörstadt

W ostatnich tygodniach pogoda bardzo dopisywała, nawet wypad nad jezioro bardzo udany zeszłej niedzieli. Fajne towarzystwo, słoneczko, grill, jedzonko, pływanie (a raczej moczenie się w wodzie). Wszystko to równa się - schodzi mi skóra z całego ciała <3 Tej niedzieli już tak pięknie nie było ale dobrze nam wywróżyło siedzenie w domu ;) Koszulka w usta bardzo mi się przypodobała a R, mówi, że ząbki są na niej jak moje, z małą szparką. Zamiast koturn założyłam baleriny i wygodne spodnie. A na szyi dawno noszony pleciony naszyjnik.

 




bluzka / shirt - choies
spodnie / pants - jessicabuurman
naszyjnik / necklace - studiopomyslow.pl
torebka / bag - moo studio
buty / shoes - no name
okulary / sunglasses - giant vintage

17 komentarzy:

  1. ale Twoje buciki ślicznie wyglądają na nóżce! Do tego boskie spodnie i naszyjnik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny optymistyczny look! Bardzo pozytywna stylizacja:) Wyglądasz zabójczo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę kolekcję H&M, z której masz spodnie. Ja mam bluzkę, ale żałuję że nie kupiłam tez marynarki i spodni :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich liebe deinen Style :) einfach suuuppeerrr schön =)
    und danke für deinen Post über meinen blog ;) Küsschen sari

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie ze sobą wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, jak Ty pięknie wyglądasz! ciąża zdecydowanie Ci służy!
    Koszulka mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twój zwariowany styl!!! :D Jesteś niebanalną, oryginalną i zdecydowanie odważną osobą!!! Myślę, że z takim charakterem świetnie wychowasz swoje dziecko!!! Pozdrawiam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie ze sobą wzorów :)
    stilettos

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie wzorów na koszulce i spodniach - fantastyczne. Do tego te buty, ach, uwielbiam Twój styl i zazdroszczę odwagi w łączeniu tak różnorodnych elementów!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger