NO COMMENTS

W poprzednim wpisie opublikowałam cały wywiad , który ukazał się na portalu snobka.pl .
Jeden z anonimów domagał się bym opublikowała komentarze , który ukazały się pod artykułem.
Czemu nie, pomyślałam... przecież tyle wnoszą do mojego życia ;o


  '' Gość | Wtorek, 28.05.2013 |
Naprawdę chciało by się napisac coś pozytywnego o tych blogerkach, ale nie dają człowiekowi takiej szansy.
Ta pani tym bardziej: fatalne zestawy do figury, szczególnie dramatyczne są rurki i zbyt krótkie bluzki, przecinajce w najgrubszym miejscu figurę tej pani. ''


'' gość | Wtorek, 28.05.2013 |
    autor: Gość
    Naprawdę chciało by się napisac coś pozytywnego o tych blogerkach, ale nie dają człowiekowi takiej szansy.
    Ta pani tym bardziej: fatalne zestawy do figury, szczególnie dramatyczne są rurki i zbyt krótkie bluzki, przecinajce w najgrubszym miejscu figurę tej pani.

Popieram, jeszcze dodałabym wyjątkowy brak talentu w łączeniu garderoby: np panterka z kwiatami. ''

'' autor: gość
    O matko.... Stópki do środka świadczą o nieprzecietnej inteligencji...
 lilolu | Wtorek, 28.05.2013 |
RACJA. DObrego skrótu użyto. Nie wiadomo, czy to miał być taki "cute-klimat" - jaka jestem malutka dziewczynka wstydliwa czy ch*j wiii co. ''


 '' Rita77 | Wtorek, 28.05.2013 |
A cóż to za przebieraniec? Myślę, że Pani Blogerka to powinna sobie lustro zakupić jako artykuł pierwszej potrzeby. :-) ''

'' autor: gość
    Awww, ciekawe jak to jest być czyjąś utrzymanką... Myślę, że ta Pani wie. Bez obrazy, to tylko spostrzeżenie wolne od osądu. [/cytat
    Tekst na poziomie dna. Nie masz swojego życia? Laska jest w ciąży, jej chłopak widocznie przystał na to, by nie pracowała i wziął odpowiedzialność za utrzymanie rodziny na siebie. Nazwalaś to byciem utrzymanka, jakby laska się w sponsoring bawiła. Ani Tobie, ani mi nic do tego. Takie spostrzeżenia zachowuje się dla siebie. A ciekawość to pierwszy stopień do piekła.

Czy ja gdzieś pisałam, że to źle? Ni grzeje mi to, ni ziębi. Tym bardziej, że to można łatwiutko wyczytać między wierszami. Jak ktoś się wystawia dobrowolnie na ocenę, to powinien się liczyć z różnymi opiniami. Zwłaszcza na takim portalu... ''

''  pppp | Wtorek, 28.05.2013 | 
niby miało być fajnie a wyszlo jak zwykle, niestety. kapelusz calej stylizacji nie robi, a Pani wyglada jak co druga dziewaczyna na ulicy. ''


 '' gość | Wtorek, 28.05.2013 |
fajnie,nie wszystko mi sie podoba ale widzialam tu 100 razy gorsze blogi wiec jest ok,buty ladne
a te komentarze to chyba jakies "przesympatyczne"znajome autorki bloga pisaly ''

''  gość | Wtorek, 28.05.2013 |
Pominę proponowane na tym blogu stylizacje bo jak wiadomo, są różne gusta i o nich się nie dyskutuje. Nie musi mi się podobać wszystko co Pani pokazuje. Jednak to, co zniechęca do czytana bloga to teksty pisane na początku każdego wpisu. Kaleczy Pani język polski. Zdania zawierają tak niedopuszczalne błędy gramatyczne, że często trzeba je przeczytać kilka razy, żeby zrozumieć sens. Jeśli ktoś pisze bloga to z założenia oczekuje, że ludzie będą czytali teksty na nim zamieszczane. Wypadałoby zatem pisać je poprawną polszczyzną. Jeśli to zbyt trudne, zamiast rozbudowanych tekstów, przez które ciężko przebrnąć, można ograniczyć się do dwóch, trzech, prostych zdań tytułem wstępu. ''


 '' gość | |


Ok, możecie kogoś nie lubić-chociaż nie znacie, więc to dziwne, ale w porządku. Może ktoś się Wam nie podobać, ale fala nienawiści jaka zalewa internet jest przerażająca. Dlaczego tyle agresji w wypowiedziach? Przecież można kulturalnie powiedzieć, że coś Wam nie odpowiada, po co takie chamskie najazdy? Żal mi tych blogerek, nawet jeśli nie są dobre w tym co robią to mają z tego pewnie zabawę, nie niszczcie tak ludzi... ''

'' gość | | 

kolejny przebieraniec!ciuchy zle skorojone zle dobrane,zle pokazane...po co lansujecie takie blogerskie dno? ''


marynarka / jacket - glamorous
t-shirt - familove <3
kołnierzyk / collar - abataba
spodnie / pants - h&m %
buty / shoes -  LA MAISON DE L'ESPADRILLE
okulary / sunglasses - giant vintage 

17 komentarzy:

  1. ekhem! BOŻE!! Narodzie Polski... Tuskiem mi tu śmierdzi. Jakbyście drogie koleżanki czytały dokładnie ten wywiad to byście wiedziały że taki jest jej styl i już! to ją do cholery jasnej wyróżnia! Uwielbiam wchodzić na tego bloga! Sama ubieram się tylko w 3 kolory, bo boję się eksperymentów. Dlatego cieszę się, że są takie osoby jak Pani Monika i już. ! A wy jesteście zazdrosne i tyle mam do powiedzenia.

    Ps. Zauważam ostatnimi czasy modę na hejtowanie blogerek... Dziewczyny, serio???

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże...ale głupi ludzie. Mam nadzieję, że się nie przejmujesz, bo spinają poślady i w ogóle się nie znają na modzie, ubiorze i z moich obserwacji wynika także, że przeważnie kompletnie niczym prostym się nie nie interesują, nie mówiąc już o skomplikowanym łączeniu inspiracji. Ja jestem projektantką ubioru po szkole artystycznej, filozofem estetykiem i wierzę, że moje zdanie chyba powinno coś tu znaczyć. Uściski dla Ciebie i w ogóle się nie zmieniaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym się czymś takim nie przejmowała ;)

      Usuń
  3. Hejters ona hejt po prostu. A jeśli chodzi o wywiad, fajny, prawie poczułam, że z dedykacją dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Dyskusje i komentarze na poziomie -.- Polskie, zawistne społeczeństwo...
    a stylizacja bardzo na TAK! Spodnie szczególnie przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, komuś się nudzi że chciał żebyś umieściła tutaj te komentarze? :P
    Fajnie "omotałaś"... głowę ;) Ja ogólnie nie ogarniam Twojego stylu, ale niemniej jednak podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale się ich nie wstydzę a ludziom czasami trzeba otworzyć oczy, pokazując takie wpisu :) Dziękuję!

      Usuń
    2. I o to chodzi, fajnie że masz do siebie dystans :)

      Usuń
  6. dziękuję, że się nie poddajesz :) nie zwracaj uwagi i bądź dalej sobą

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfit. I like it a lot.
    Love from Germany, Lali

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd biorą się hejterzy? własnie! piszą takie niemiłe komentarze bo czegoś ci zazroszczą, bo gdyby faktycznie im się coś nie podobło to wyszliby z tej strony i nie oglądali więcej a skoro wchodzą i patrzą to znaczy ze coś ich przyciąga. Ja osobiście nie rozumiem tego! Bo albo wchodze na coś co mi sie podoba albo nie wchodze wcale. Bo na huj obrazać kogoś??? nie czaje i jestem zbulwersowana ponieważ twój styl jest na prawde fany. Na ulicy szaraki w pospolitych setach nie rzucających się w oczy a ty zawsze kolorowa i orginalna stąd moja irytacja odnośnie tych kopniętych kobitek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również jestem tego samego zdania, bo po co wchodzić do kogoś skoro coś mu się nie podoba? No po co? (: Dziękuję za miłe słowa, w drugiej kolejności dodam wpis z komentarzami na blogu (hardkor) (; Pozdrawiam (:

      Usuń
  9. Jestem przerażona coraz bardziej kulturą, poziomem i przekonaniami współczesnego społeczeństwa. Jeszcze parenaście lat temu było czymś naturalnym, że mężczyzna utrzymywał rodzinę, a kobieta zostawała w domu z dziećmi. I nikt nigdy tego nie nazywał utrzymaniem, a normalną koleją rzeczy. Do tego coraz więcej młodych kobiet dostaje l4 na okres ciąży lub jest zmuszona zrezygnować z pracy i co, też są utrzymankami? ;\
    Przeraża mnie, jak bardzo ludzie sobie przeczą. Domagamy się indywidualności, chcemy ją widzieć, czerpać z niej, inspirować się nią, podziwiać. Chcemy ludzi odważnych i z fantazją, a gdy już taka osoba się pojawia zaczynamy wylewać na nią swoje żale. Zaczynamy na siłę doszukiwać się czegoś na nie. Boli mnie też że polski naród ocenia przez pryzmat siebie. Nie zwraca uwagi czy dana osoba w tym dobrze się czuje, czy taka jest, taka lubi być, czy to ją określa.. dla nas coś jest nie do przyjęcia, więc dla innych też musi być.

    Wyglądasz cudownie w tym zestawieniu, zachwycam się swoimi spodniami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. co się ludzie z Wami dzieje? Jesteście chorzy pisząc takie złośliwe komentarze, ale cóż...POLSKA! Dziewczyna ma swój styl i ch*j Wam do tego! A nawet jeśli jest czyjąś utrzymanką, to pomyślcie sobie, ile ludzi, przepraszam - darmozjadów, jest na utrzymaniu innych.I jakos Wam to nie przeszkadza! zresztą blogi są ostatnio 'w cenie', a z tego co mi wiadomo, jej blog jest jednym z lepszych, więc na swoje drobiazgi dziewczyna na pewno zarabia. Po za tym, pisze bloga, bo to lubi, a człowiek, który robi to, co kocha jest najszczęśliwszym na świecie. Dziewczyna lubi prowadzić blog, pokazując własne stylizacje i tyle..pewnie, lepiej, żeby się kur*iła na prawo i lewno i wklejała fotki swojej półnagiej osoby z piwem i fajką w łapach, przefarbowała się na tleniony blond i ubierała się w lateks i panterkę. Wtedy tez byłoby pełno złośliwych komentarzy, nie? Wam kurde nie idzie dogodzić! Jesteście podli.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger