online

Aktualnie jestem na etapie szukania odpowiednich ciuchów na jesień i zimę , takich w których będę czuła dużą wygodę i swobodę podczas spacerów z dzieckiem. Do rozwiązania pozostało niecałe 3 miesiące a ten czas mija baaaardzo bardzo szybko. Poniżej przedstawiam Wam listę rzeczy ze sklepów online, które wpadły mi w oko. Są to głównie wygodne i stylowe koszule, marynarki, swetry , spodnie i spódnice. Do każdej cyferki przypisany jest link produktu! Co o tym myślicie? (;



  
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.


  
1. / 2. / 3. / 4. / 5. 


 1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10 . / 11.

 1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. /  9.

8 komentarzy:

  1. nr 7 ostatniej linijki możesz kupić w większości galerii (ale tych takich typu targowych) w Pl za jakieś 100pln ;) także namów kogoś z rodziny/znajomych i niech Ci prześlą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę ;) materiałowo całkiem, całkiem więc można poszukać w butikach;)

      Usuń
  2. Najważniejsze żeby rzeczy były wygodne i Tobie się podobały :)

    P.S. Zajrzałam do Twoich starszych postów i aż przecierałam oczy ze zdziwienia jak zobaczyłam zdjęcia z Szumów. To moje rodzinne okolice, aż mi serce mocniej zabiło ;) Pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ciuchy. Twój styl bardzo mi się spodobał, będę teraz stałą czytelniczka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No sporo tego :P. Wszystko mi się podoba i z chęcią przygarnęłabym wszystkie te rzeczy :)).

    Szczęśliwego rozwiązania :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. rany Julek! kupiłabym, ale porady prawne online zabiły mój budżet! cena kłopotów...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger