Zakupy przez internet!

Kilka osób prosiło mnie o wpis , w którym wyjaśnię jak robić zakupy przez internet . W tych sklepach proces zamawiania jest prawie identyczny: romwe, oasap, choies , chicnova, jessicabuurman , ahaishopping  itp.

Zanim przystąpicie do zamawiania w sklepie internetowym najlepiej upewnić się jakie formy płatności są akceptowane (w zakładce payment), czy sklep wysyła paczki do Polski i upewnić się jaki jest koszt wysyłki ( w większości sklepów wysyłka jest darmowa).


  
Osobiście preferuję płatność po przez stronę paypal.pl , każdy może mieć na niej konto 
(jeśli posiada konto bankowe).
Dlaczego? Ponieważ nie muszę się martwić płaceniem po przez karty kredytowe itp. Płatność przez paypal jest bezpieczne i bardzo szybkie, w ciągu 5-15 minut pieniądze trafiają na konto sklepu.
Jest to najwygodniejszy sposób zapłaty, jedyne co trzeba zrobić to należy połączyć konto paypal ze swoim kontem bankowym.
Krok 1.
Należy się zarejestrować na stronie paypal.pl
Krok 2.
Potwierdzić rejestrację (na pocztę e-mail powinien przyjść e-mail od paypal)
Krok 3.
Po aktywacji konta należny poddać się weryfikacji i powiązać konto paypal ze swoim rachunkiem bankowym.
Krok 4.
Należy ''dodać środki'' czyli doładować konto paypal . Polega to na przelaniu z naszego rachunku bankowego pieniądze na nasze konto paypal, aby
w trakcie zakupów móc za nie zapłacić.

I to tyle w wielkim skrócie, jeśli chodzi o konto paypal. Jeżeli potrzebujecie lepszej instrukcji, piszcie, da się załatwić!
   
Zakupy!

Na samym początku należy się zarejestrować, po dokonaniu rejestracji przechodzimy do naszego konta i wypełniamy adres na jaki ma zostać wysłana paczka (można go w każdej chwili zmienić).
Kolejnym krokiem jest przeglądanie oferty sklepu, pamiętajcie by sprawdzić wymiary przed zakupem aby nie było rozczarowania!
Wybieramy rozmiar i dodajemy do koszyka. Kiedy mamy to co chcieliśmy, możemy skorzystać ze zniżki, jaką oferuje nam sklep (czasami warto śledzić facebook danego sklepu , ewentualnie pytać o zniżki na fb;)) .
Wpisujemy kod zniżkowy (jeśli posiadamy), wybieramy adres na jaki ma być wysłana przesyłka i rodzaj dostawy. Ja zazwyczaj wybieram darmową wysyłkę, wolę poczekać kilka dni dłużej niż płacić od 5-15$ za dostawę (w zależności od sklepu).


 Jeśli wszystko się zgadza, klikam "proceed checkout". Jeszcze raz sprawdzamy wszystkie podane informacje- adres, rodzaj wysyłki i zapłaty, a następnie składamy zamówienie.
Zostajemy przekierowani na nasze konto paypal, gdzie musimy się zalogować. Jeśli mamy wystarczającą ilość środków na koncie , to po chwili wyświetli nam się informacja o tym, jaka jest kwota naszego zamówienia. Potwierdzamy ją. Jeśli nie mamy odpowiedniej ilości środków, zostaniemy poproszeni o płatność kartą (nigdy tego nie robiłam).

I to wszystko jeśli chodzi o zamówienie, jeśli czegoś dobrze nie wytłumaczyłam, piszcie, wytłumaczę lepiej.

I to czego wszyscy najbardziej się obawiają - CŁO.

Pierwsza myśli, czy będę musiała za nie zapłacić?
- To zależy!

Mi osobiście zdarzyło się raz zapłacić cło za przesyłkę. Były to czerwone buty, które kosztowały około 140$, wartość cła wyniosła mnie 4 Euro ale wiem, że w Polsce czasami są to duże sumy.


 Jeśli chodzi o cło, dlaczego należy za nie płacić a za drugą paczkę nie. To wszystko zależy od kwoty za jaką robisz zakupy przez internet.
Natknęłam się na informację, że paczka powyżej 50$ może (ale nie musi) zostać oclona. Do Urzędu Celnego trafia ok 15.tys paczek , więc nie każda zostanie oclona.
Robiąc zakupy na romwe , za najdroższą rzecz zapłaciłam 45$ i paczka przeszła swobodnie przez cło. Więc skoro chcesz zamówić legginsy na romwe, wątpię aby Twoja paczka została oclona ;)

Jeśli, przydaży Ci się, że Twoja paczka została oclona a Ty nie chcesz za nią zapłacić, nie musisz się martwić. Możesz odmówić a ona spokojnie wróci do adresata.


Dostałam pytanie: '' Jakie sklepy preferuję biorąc pod uwagę jakość ubrań, cenę szybkość dostawy i promocje '' .
Dobre pytanie! 
Większość ciuchów, które mam z romwe są dobrej jakości, miałam niefart z jedną koszulą, która po 2 razie się rozdarła i niestety ale poszła do kosza. Romwe posiada wiele promocji, chociaż raz w tygodniu jest jakaś promocja na legginsy, koszule, dział SALE w którym jest duży wybór ciuchów.  Darmowa wysyłka idzie około 15 dni. Płatna ok 5-7 dni. I najdroższa 3-4 dni. 
W ahaishopping przesyłka darmowa idzie około miesiąca i niestety nie wiem jak u nich z promocjami ale wiem , że jakościowo jest dobrze. Mam od nich spódnicę z dzisiejszego wpisu i koszulę, która jest znakomita. Jessicabuurman ma bardzo szybką dostawę ale ceny ma dość wysokie, jakość ubrań - znakomita! 

Mam nadzieję, że chociaż troszkę ułatwiłam Wam zamawiania przez internet :)


t-shirt - familove
spódnica / skirt - ahaishopping
rajstopy / tights - hold me tihts
koturny / wedges - Marco Tozzi
torebka / bag - youpibag.pl

18 komentarzy:

  1. Świetny post, bardzo dużo wyjaśnia :)
    i-am-sylawia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w ciąży, do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiechnięta Monia-uwielbiam!~;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post! Ja osobiście o wiele bardziej wolę zakupy przez internet. Według mnie są tego same plusy: zero kolejek, większe promocje i rabaty.
    Co do zestawu to wyglądasz niesamowicie jak zawsze! Piękna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. this is such a nice outfit! I really love the leggings! They are so stylish! I love the clutch as well!
    (giveaway on our blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile różności^^ bardzo fajny blog, taki modowy, jakie lubię!
    obserwuję + liczę na rewanż! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, tyle różnych stylów połączyłaś w jednym zestawie, ale wszystko ze sobą współgra i wygląda świetnie! I te rajstopy..

    OdpowiedzUsuń
  9. a próbowałaś może przez asosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam zamiar zamawiać na asosie ze względu na duże przeceny, niestety.. w DE (nie wiem jak w PL) ale w DE odbywa się to tak, Że proszą o numer konta i sami pobierają kwotę za zakupy. To tak jak pobranie zapłaty miesięcznie za siłownię/internet itp. Nie chciałam się w to bawić, bo nie za bardzo im ufam;)

      Usuń
  10. Świetny bloggg!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do współpracy wszystkie Panie lubiące dobre kosmetyki :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam pytanie! Wczoraj otrzymałam paczke z romwe, niesttey brakuje mi jednej koszuli... Czy ktos juz miał taka sytuację?? Mam liczyć na to, że mi ją doślą czy jak??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger