13 / 07 / 2013

Jakże mi się dzisiaj nic nie chcę. Przychodzi dzień, w którym myślę '' wiem, że dzisiaj będę wyglądać w tym pięknie '', a kiedy przychodzi czas na zdjęcia nie czuję się na siłach by się wyginać w ochy i achy. Rozleniwiłam się strasznie ale ale mam do tego prawo Pogoda męczy, a ja z dnia na dzień jestem co raz większa. Dzisiaj mam na sobie cudowną pastelową sukienkę, chociaż pastele nie są mi pisane to i tak jest cudowna! Nowa torebka z frędzlami i nowe balerinki <3






sukienka / dress - lashes of london
torebka / bag - iron fist
balerinki / ballerinas - no name 
okulary / sunglasses - giant vintage

21 komentarzy:

  1. Cudowne balerinki i urocza sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko bardzo lubię Twojego bloga ze względu na Twój bardzo ciekawy i zupełnie indywidualny styl. Nie zgadzam się z tymi, którzy komentują Twoje stylizacje jako przypadkowe lub dziwne. Proszę Cię tylko o jedno, a właściwie błagam;)- dbaj też o styl tego, co piszesz. Często w Twoich tekstach pojawiają się błędy ortograficzne i interpunkcyjne. To razi. A szkoda, bo blog poza tym pierwsza klasa:) Przepraszam, jeśli Cię uraziłam, ale wydaje mi się, że trzeba trzymać fason na każdej płaszczyźnie tego, co się robi. Pozdrawiam i życzę dobrego nastroju w Twoim pięknym stanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nie uraziło mnie to ale niestety każdy ma swój jakiś słaby punkt. moim jest pisowania tekstów. Za dużo mam myśli w głowie bym mogła jakoś poprawnie napisać to co chcę przekazać, pracuję nad tym ale nie zawsze wychodzi na plus. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zapuszczasz włosy czy planujesz je za jakiś czas znowu obciąć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, dziewczęco, ale jednocześnie kobieco. Ciąża Ci służy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i pastele nie są Tobie pisane, ale w tej sukience wyglądasz bardzo ładnie! a brzuszek jeszcze taki fajny... i kolor ust! no dla mnie bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz:) śliczne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie , kwitniesz

    zapraszamdo mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetny wygląd bloga ;* Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, napisz u mnie ;D XOXO Malwina ♥♥♥

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale brzusio ;-))

    estiloxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny look- stylowy i na luzie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Die Ballerinas sehen einfach wunderschön aus an dir =)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the dress and the lipstick that matches with the bag! *-*
    Check out my new look: http://lavieenvintagefb.blogspot.it/2013/07/1-look-of-get-tribal.html
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mega pozytywna! wyglądasz cudownie i w ogóle, to myślę że jesteś fajnym człowiekiem. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego dla Ciebie i dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ich versteh zwar nichts auf deinem blog, aber ich wollte dir trotzdem sagen, dass ich die fotos sehr schön und den blog auch super aufgebaut finde!
    das kleid ist wunderschön! :)

    liebe grüße, leticia
    http://savethebestforlast89.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger