15 / 07

Ostatnio w jakimś artykule przeczytałam, że przeciętny amerykaniec posiada chociaż jedną parę New Balance w swojej szafie. Więc jestem przeciętną nie-amerykanką z różowymi adidasami New Balance. Dzisiaj postawiłam na zwyklaka składającego się z bawełnianych sportowych szortów i białej bluzki z nadrukiem ust. Na ramieniu torebka Iron Fist , na nosie okulary a na głowie chusta. Jest lato - jest wygoda.







koszulka / shirt - choies
spodenki / shorts - chicnova
złoty kołnierzyk / gold collar - 
okulary / sunglasses - giant vintage
buty / shoes - new balance
chusta / shawl - second hand

14 komentarzy:

  1. ładnie i jakżesz zdrowo wyglądasz ;)
    nie mam NB,ale chciałabym mieć ;p
    torebka cacy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka!!! Brzusio coraz okazalszy!!! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, modnie, stylowo i na luzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, aż mi się zatęskniło za brzuchem ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje buciki i szorty są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis :)
    Bardzo ładnie. Podoba mi się :)
    Cudnie :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoje pierwsze buty New Balance miałam w szkole podstawowej - czyli jakieś 15 lat temu. No i niestety nikt tej marki ut w Polsce jeszcze nie znał. Okrzyknięto więc że moje NEW BALANCE to podróbka Nike:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja idę do sklepu, zaraz wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes taka fajna :-) miło się ogląda twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. No, jak tak można?! Założyc zwykłe bawełniane szorty i zwykłą białą bawełnianą koszulkę i wyglądac tak świetnie?!? :) Tez tak chcę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger