28 07 2013

Nareszcie chociaż chwilowo pogoda się zlitowała nade mną i wyluzowała. Wczorajsze 40 stopni w cieniu naprawdę dało nam popalić a o ciężko przespanej nocy już nie wspomnę. Jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z deszczowej pogody ;) 

Kilka dni temu poszłam odebrać z poczty przesyłkę, w której znalazłam poniższą jesienną sukienkę. Wzór koników zauroczył mnie w 100%! Połączyłam ją z białym kołnierzykiem ale myślę, że z czarnym wyglądałaby o wiele lepiej. Na nogach zatriumfowały kowbojki Big Buddha, które miałam niestety okazję założyć jedynie kilka razy. Uwielbiam je!














sukienka / dress - choies
kołnierzyk / collar - studiopomyslow.pl
kowbojki / shoes - big buddha via sarenza.pl
torebka / bag - ms.design

26 komentarzy:

  1. piękna! i jakie masz nogi! wow! :)
    sukienka ma świetne kolory no i koniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a very cool outfits u wore omg, love all those things, and also nice shots!!! Love love <3
    Anyway, you wanna follow each other?? Let me know on my blog ;)

    Visit mine:
    www.aiiness.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Materiał sukienki to istny raj dla oczu! ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór na sukience genialny

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka jest świetna ale na porodowy brzyszek bym jej chyba nie załozyła. Wyglądasz na szczesliwą, super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz,i nie mówię tu tylko o stroju ;)
    ładnie dobraliście miejsce na sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie.

    i właśnie sobie uświadomiłam, że chyba zazdroszczę Ci każdej pary Twoich butów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kowbojki i generalnie całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciąża sprzyja! Wygląda Pani rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo bardzo ciekawa sukienka, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na Ciebie, Twoje stylizacje itp. Ładna z Ciebie dziewczyna, ciąża dodaje Ci uroku ale dlaczego wszystko psujesz stylizacjami, delikatnie mówiąc nie pasującymi do Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwyciła mnie Twoja sukienka! Świetny fason i piękny wzór ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. promieniejesz w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie wyglądasz przepięknie! Sama chciałabym być taką fajną mamą w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaakie buty, jaaaka sukienka-jest moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym w ciąży tak pięknie wyglądać jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz:) ostatnie zdjęcie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger