INSTAGRAM : @DIVANAURLOPIE


1. Śpiąca Kornelia (:  / 2. moje nowe ulubione okulary Giant Vintage / 3. Grill'owanie / 4. Koszulka Rebellook Pregnancy, prezent od Magdy - Rebelloook.



 1. kocyko-rożek dla dzidzi od Kalamati <3 / 2. mam świetnych sąsiadów, którzy non stop nas czymś częstują . Ofelia (filipinka) często przynosi mi filipińskie specjały, na zdjęciu moja ulubiona zupa z cukinią, zieloną fasolką i innymi warzywami, spring rolls i ryż. / 3. W szkole Ana (hiszpanka) poczęstowała mnie pyszną herbatą Rooibos tee, która w swoim składzie nie zawiera kofeiny. Polecam! / 4. śniadanko, hello!
 

 1. przysmaki do filmu! / 2. dobranoc, a tak po za tym mam nową lampkę z ikei. / 3. jak co niedziela - grillowanie. / 4. Pierwsza zabawka kupiona przez R. ;)

1. R. to pracuś nr.1 <3 / 2. nowości sukienkowe / 3. outfit / 4. szkolny ołówek ;)

2 komentarze:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger