Mała wyprawka

Nie myślcie sobie, że sobie siedzę i się obijam. Ja także mam swoje życie, swoje pilne sprawy , szkołę, naukę i wiele wiele innych ludzkich rzeczy. Ostatnio milczę. Wiem. Czas ucieka bardzo szybko a ja nawet nie wiem kiedy te 7 miesięcy minęło. Przed nami wielkie zakupy, do których szykuję się powolutku. Lista już jest, wiele rzeczy już mamy a wiele nam brakuje. Poniżej malutka wyprawka, co potrzebuję. Kocham się w kocykach dressyouup, ich wzory i trzy rodzaje kocyków do wyboru (letnie, soft i dresowe) . No i ta słońducha, zastanawiam się jak się sprawdza.


łóżeczko - ebay / kocyk w kotki soft - dress you up / kocyk w słoniki - dress you up / kocyk w ciasteczka - dress you up / kapcie - sarenza.pl   / zestaw ręczników - ebay / wózek - ebay / słońducha - dress you up / zestaw butelek - ebay

4 komentarze:

  1. Polecam rozglądać się za wózkiem: a) ze skrętnymi przednimi kołami, b) łatwo składającym się i rozkładającym, c) takim, który ma w zestawie gondolę, spacerówkę i możliwość wpięcia w stelaż fotelika samochodowego typu maxi cosi :).

    OdpowiedzUsuń
  2. wózek jest piękny! ;)
    i słońducha urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do słoniuchy to jest urocza.Nie wiem tylko jak się sprawdza...ja miałam fasolkę do karmienia i u nas była bardzo pomocna ;-)(miała troszkę dłuższe "nogi" niż słoniucha). Kręgosłup był odciążony, dzidziuś leżał sobie na niej wygodnie i spokojnie....Często zresztą córeczka na niej zasypiała po jedzeniu;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger