NEW IN :

Jeśli chodzi o zakupy to mam jedną zasadę, latem zaopatrzam się w ciuchy na zimę, a zimą w rzeczy na lato. Może dla niektórych jest to nieco dziwne,głupie i bezsensowne ale mi żyje się z tym dobrze. Od nadejścia wakacji w szafie pojawiło się kilka kolorowych rzeczy..między innymi fioletowy sweter z motywem sowy, beżowy aztecki kardigan , jesienny beżowy płaszcz z motywem brązowej kratki, lekko rozkloszowany u dołu. Znalazło się miejsce na rajstopy ombree i z motywem amerykańskiej flagi. Jeansy w paski Zara i jeansy 3/4. Wczoraj odebrałam paczkę z zamówionym pokrowcem youpibag o którym pisałam kilka wpisów niżej. Z jego recenzją wstrzymam się do kolejnego wpisu. 
Na wieszaku znalazło się również miejsce na kolejną torebkę, tym razem padło na markę Iron Fist, która akurat była na przecenie. Fioletowa torebka z frędzlami skradła moje serce <3 
Patrząc na ten stos ubrań nie mogę doczekać się jesieni, wiem , że będzie to bardzo kolorowa i szalona jesień (:

A Wy? Macie swoje zasady dotyczące zakupów?





 Pokrowiec na laptopa - youpibag


Pokrowiec na laptopa - youpibag

pokrowiec na telefon w kształcie kasety magnetofonowej - ebay



Wnętrze pokrowca na laptopa <3 


Sukienka / dress - choies 

Niestety na mnie za mała, może ktoś będzie zainteresowany odkupieniem :> 


spodnie /  pants - zara / jessicabuurman


koszula / shirt - romwe


cardigan - romwe


płaszcz / coat - romwe 


sweter / sweater - romwe 
okulary / sunglasses - giantvintage


spodenki / shorts - romwe 



 rajstopy ombree i z motywem amerykańskiej flagi - romwe




14 komentarzy:

  1. świetne, kolorowe ciuchy! ja nie mam żadnej zasady, ale Twoja mi się podoba. Kto wie, może też zacznę tak robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję zawsze to co mi się podoba.
    Fajna kolekcję nowych ciuszków i dodatków masz.
    :-)

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, jestem pozytywnie zaskoczony! :)


    http://franciszekvex.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Franciszek-Vex/520010831387328
    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest genialna,bardzo oryginalna! Super, co do twojej zasady, faktycznie dziwna mnie osobiście bardzo kusilyby wakacyjne ciuchy latem a zimowe mroźną porą, gdybym stosowala twoją metodę. Chociaz widzę,ze nie wszystkie twoje zdonycze są strikte wakacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wszystkie zdobycze są na jesień i zimę :)

      Usuń
  5. świetne łupy!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też zdarza się kupić latem jesienne ubrania ale częściej kuszą mnie sukienki szorty i topy:D bardzo fajne łupy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak zazwyczaj robię. Nie rozumiem po co kupować np. w sierpniu na wyprzedażach rzeczy letnie skoro niebawem będziemy śmigać w kurtkach i kozakach. Przecież za rok może być zupełnie co innego modne. Ja już myślę o jesieni. Przeglądam swoją szafę i robię listę rzeczy, które mam zamiar kupić. Nie ukrywam, że uwielbiam Twoje zakupy :-) Masz tyle fajnych i kolorowych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie nowości chętnie bym Ci zabrała! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pokrowiec na laptopa- fantastyczny!! Niesamowite kolory!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger