Black is black

Jest już bliżej niż dalej a mi się już marzy by pospać na brzuchu i bez żadnego kłopotu posprzątać i poodkurzać. Nie chcę obijać się na każdym kroku o futrynę drzwi i chce móc jeść ser camembert ;) 

 Pamiętam jak czytałam , że kobieta w ciąży powinna unikać czerni (podobno jest to zła wróżba). Nie wiem dlaczego tak się uważa ale ktoś tak napisał. Później na pudelku przeglądałam zdjęcia ciężarnej Gwen Stefanie i Angeliny Jolie, które prawie całą ciążę przechodziły w czerni. I co w tym złego? Nie mam pojęcia. 
Kiedyś sama napisałam, że kobieta w ciąży powinna ubierać się kolorowo. Bo powinna ale nie musi. Ciężko jest ubrać się w kolory z wielkim brzuchem i nie przypominać hipopotama. Szarości i czerń wyszczuplają i fajnie się wtapiają. Dlatego tym razem spróbowałam coś zrobić z moją czarną sukienką Suhu. Wieczorami fajnie się ochładza, można śmiało śmigać w letnich płaszczykach, rajstopach i koturnach.








sukienka / dress - suhu-fashion
płaszcz / coat - romwe
torebka / bag - second hand
rajstopy / tights - romwe
naszyjnik / necklace - no name
koturny / wedges - LES TROPÉZIENNES PAR M BELARBI via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage

17 komentarzy:

  1. Torebka jest genialna. Jeśli chcesz poczytać o doborze zegarka zapraszam na blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare przesądy. Uważam, że każda kobieta powinna nosić w ciąży to co jej się podoba. Tak samo jak gdzieś czytałam, że nie powinny nosić obcisłych sukienek. To co mają chodzić w workach na kartofle? Takie głupie myślenie ludzi, którzy nie mają co robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo lubię taki eklektyzm, choć może takie rajstopy bym sobię tu darował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę , że jako facet każde rajstopy byś sobie darował :P

      Usuń
    2. a właśnie rajtuzy są super!

      Usuń
  4. Dziwny przesąd i nie znałam go :) Kobieta może się ubierać, jak chce, czy jest w ciąży, czy nie. Płaszczyk i torebka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ee tam,przesady.. JA tez czesto latalam w ciazy w czerni i swietnie mi z tym bylo..;) Ty wygladasz swietnie, a plaszczyk jest odjechany! Super:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama będac w ciąży zauważyłam,że ludzie uwielbiają doradzac i odradzac a najważniejsze by przyszła Mamusia czuła się dobrze i wyjątkowo sama ze sobą i ze swoim brzusiem;-)Twój look super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ganz besonders liebe ich deine tasche <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zabobony.. kto by ich się bał..? to tak jak dziecku nie powinno się obcinać włosów do roczku, bzdura, mój Kacper był obcinany dwa razy i ma się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne te rajstopy :) Fajna calosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba, mnie też tak mówiono o czerni, ale nie patrzyłam na to, a jeśli chodzi o sprzątanie itp., to jak dzidziuś Ci pozwoli, to wysprzątasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey, bin von MSH hier (:
    Hab mich gerade bis zu diesem Post durchgeklickt und musste einfach kommentieren! Der Look gefällt mir sehr und du bist so süß mit deinem Baby-Bauch! ♥

    Liebste Grüße,
    http://pancakesandphotographs.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger