FREE PEOPLE

Uwielbiam ten sklep. Pamiętam jak przez przypadek trafiłam na niego w jednej z niemieckich gazet. Weszłam i od razu zakochałam się w asortymencie sklepu. Sukienki, marynarki, płaszcze, koronkowe topy ale najbardziej kocham ten sklep za torby i kapelusze które mają w swojej ofercie <3
W poprzednim wpisie pokazywałam Wam mój zamówiony kombinezon, czyli 1/2 zamówienia , którego dokonywałam tydzień temu. Drugą rzeczą jest koronkowa bluzka, która kryje się w kolażu zdjęć ;)
Za jakiś czas zamierzam dokonać kolejnego zamówienia, tym razem skuszę się na którąś z poniższych torebek.
A poniżej moje faworyty ze sklepu.











 click / click / click / click 














7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebki i kapelusze niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't even know what syle I would choose. I love gypsy, but I love sporty too. I guess, it's OK to mixe them up a little, isn't it?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy urodzisz??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger