GREEN DRESS

Zielona wełniana sukienka , którą przepasałam paskiem pochodzi z romwe. Na modelce prezentowała się o wiele lepiej ale się nie dziwię. Modelka nie miała brzuszka. Musiałam coś zrobić, więc wzięłam pasek i się obwiązałam. Dzisiejszy zestaw kojarzy mi się z jesienią. Dominuje zieleń, brąz i pomarańcza. Brązowe koturny robią u mnie furorę. Są strasznie wygodne, idealne na dłuższe wyjście do miasta! Nim się obejrzała, jest już połowa sierpnia. Kiedy ten czas miną? Nie wiem, ale powiem Wam, że leci jak szalony.





sukienka / dress - romwe
pasek / belt - no name
torebka / bag - second hand
koturny / wedges - LES TROPÉZIENNES PAR M BELARBI via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage

18 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :)) ślicznie wyglądasz, ciąża Ci sprzyja :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia pięknie się prezentujesz z brzuszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja Kochana, bardzo fajna stylizacja,torba i naszyjnik są super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia,cudnie Ci w tych kolorach!
    i brzusio jest sympatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie!!! tez chce tak kiedys wygladac w ciazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. das ist nicht lovely, nicht schön, nicht toll: das ist perfekt ;)
    dein baby wird umfallen, wenn es sieht wie schön seine mama war ;)

    groetjes
    vreeni
    freak in you

    OdpowiedzUsuń
  7. e tam!! na Tobie też bardzo ładnie się prezentuje :p wymyślASZ :d, pięknie wyglądasz i bardzo ładny zestaw. a jakie imię wybraliście ? a może jeszcze nie? :)
    pozdrawiam,
    Agata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Imię mamy już wybrane ale dopiero po narodzinach się pochwalimy :) pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Monia, wyglądasz bosko! Ciąża Ci zdecydowanie służy, a ten zestaw chyba jest jednym z twoich moich ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, sukienka jest genialna:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny brzuchol! Outfit jeden z Twoich najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny brzuchol! Outfit jeden z Twoich najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękny brzuchol! Outfit jeden z Twoich najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. superschöner Look!!!

    LG Lena

    http://fashion-andmylittleworld.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger