INSTAGRAM STORY : @DIVANAURLOPIE

Zanim utworzę nowy wpis miną wieki.. Dlatego zrobiłam na szybko kolaż ze zdjęciami Instagram. Zawsze można mnie obserwować @divanaurlopie. Nie każdy jednak posiada smartfona/aplikację. Na Instagramie przeważają zdjęcia smakołyków i mojego królika. Czasami zdarzają się wyjątki i pokazuję siebie i R. 
Miłego oglądania a niebawem kolejny wpis o tym jak zapakować ciekawie prezent, recenzję lakierów do paznokci i kilka innych rzeczy (:

Ahh. zapomniałabym! Na Facebook'u ruszył giveaway. Dwie sukienki poszukują nowe właścicielki. Całe info konkursowe 


 Prezent od minga berlin / Twix white , wciąga jak głupi. Mega słodki - mega smaczny! / Kornelia i jej dziwne pozy. / Basen <3


 Kowbojki Big Buddha <3 / McFlurry Snickers <3 / Nowa torebka - second hand / Niedzielne śniadanie -  Pancakes <3


 Niedzielny grill z sąsiadami. / Coca Cola cherry <3 / Pakowanie prezentów! Niebawem oddzielny wpis :) / Nowe buty.


Tajskie obiady to moja specialność <3 / Tajga, smakowa włoska vódka. Ponoć dobra. / Basenove Love / Obiad.

3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatni mix.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym mieć króliczkaa!:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger