Jak zapakować prezent?

Dzisiaj nieco inaczej niż zwykle. Zbliżają się urodziny R. Ta okazja podsunęła mi pomysł aby pokazać Wam, jak łatwo , tanio i oryginalnie można zapakować prezent dla chłopaka/koleżanki/brata/siostry/mamy itp. 
Kilka rzeczy, które są nam potrzebne: papier do pakowania paczek , nożyczki , taśmę dwustronną , gumki recepturki i co najważniejsze - prezent, który chcemy zapakować ;)


 Aby poszło szybko najlepiej wcześniej przygotować sobie kilka małych pociętych plasterków taśmy. Następnie zapakować prezent w papier (tego już pokazywać nie będę ;)) . Kolejna czynność to obwiązanie gumkami prezentu na różne sposoby. Moja rada, uważajcie by kolory gumek się nie zlewały :)


 Pakowanie zajęło mi niecałe 5 minut a poniżej efekt.




Koszt pakowania prezentu bardzo niski, gumki recepturki na pewno ma każdy z Was w domu. Jeśli nie posiadacie w domu papieru do paczek możecie również użyć kawałek gazety, najlepiej programu telewizyjnego. Wtedy wychodzi o wiele ciekawszy efekt. Myślę, że oryginalne pakowanie prezentów jeszcze lepiej wpływa na nastrój obdarowywanej osoby. Paszoł z nudnymi i drogimi torebeczkami na prezenty skoro możemy wyczarować coś z niczego ;)

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie to wygląda :) Bardzo ciekawie i oryginalnie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cute idea.
    http://laurasliebstes.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Świetny pomysł na pakowanie prezentów!")


    Zapraszam do oojej szafy z modą z Second Handu!!:)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ...such a nice idea. great.

    greotjes
    vreeni

    www.freakinyou.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Eine wirklich schöne Idee, ich benutze selbst gerne Packpapier um Geschenke zu verpacken und mit den bunten Gummibändern, ist es direkt ein Hingucker.
    Lieben Gruß,
    Carina

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się z prośbą o pomoc do pomysłowej Pani;) chcę wysłać paczkę z prezentem dla mojej przyjaciółki na urodziny, która mieszka kilkaset km ode mnie, wiadomo jak firmy kurierskie/poczta traktują paczki więc chciałabym ją zapakować bezpiecznie, ale też tak, by w momencie w którym ją otrzyma wyglądała ona estetycznie, jakieś podpowiedzi?;) ps. kupiłam perfum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że szukasz pomocy akurat na moim blogu :)

      ciężko mi doradzić tak na odległość i w ogóle... może ten wpis Ci pomoże http://divanaurlopie.blogspot.de/2016/08/co-i-jak-zapakowac-dla-meza-na-urodziny.html

      pod nim są podlinkowane wszystkie moje pomysły na pakowanie prezentów, może akurat pomogę. Nie bardzo wiem czym dysponujesz pod ręką.. mam nadzieję, ze chodź w ten sposób mogłam pomóc.

      Usuń
  7. Świetnie zapakowany prezent, podoba mi się i lubię szukać inspiracji na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger