Jesień/Zima - Nowa kolekcja

W sklepach pojawiają się już kolekcje jesienno-zimowe. Półki zapełniają się jesiennymi dodatkami w postaci szalików, kominów, parasolek. Wieszaki prezentują jesienne swetry, koszule i płaszcze. Na stronach internetowych również nie brakuje nowych jesienno-zimowych kolekcji. Poniżej chciałam pokazać Wam część nowej kolekcji na stronie sarenza.pl . Pojawiło się mnóstwo fajnych butów sportowych m.in. Asics , Nike , Reebok , New Balance i Vans. Fani balerinek mają duży wybór. Nie zabrakło półbutów i botków , kaloszy i szpilek. Teraz nie zdradzę co urzekło moje serce najbardziej bo jeszcze mi wykupicie mój mały rozmiar 38 ;)








9 komentarzy:

  1. przygarnęłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Die Asics sind wirklich cool :)

    http://primaballerina10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam wypisać które mi się podobają, ale to bez sensu bo prawie wszystkie bym wymieniła!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam melissy, mam kilka par i nie mialam jeszcze tak wygodnych butow na obasie!

    zapraszam na nowa forme bloga, codziennie nowe stylizacje - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę zacząć rozglądać się za jesiennymi butami. myślałam o klasycznych sztybletach na słupku:)coś w stylu tych w przedostatnim zestawie;)
    Zapraszam też do mnie:)
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie oczywiście najbardziej podobaja sie te najbardziej frakowe:)
    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie super "D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 38 to wcale nie jest mały rozmiar":P ,małe to jest 36 i mniejsze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger