JUMPSUIT

Dopiero co zaczął się weekend a właśnie musimy się z nim pożegnać. Prawda jest taka, że sobota została wykreślona z kalendarza i pozostało nam cieszyć się niedzielą ;)
Wczoraj odebrałam swoje zamówienie ze sklepu FreePeople.com !
Zamówiłam sobie wygodny szary kombinezon (jumpsuit, zapamiętajcie). Zawsze unikałam tego słowa w sklepach internetowych , bo też nigdy nie pamiętałam co ono oznacza -_-' . 
Kombinezon jest lekki i bardzo wygodny. Właśnie tego od niego oczekiwałam.







kombinezon / jumpsuit - freepeople.com
naszyjnik / necklace - second hand
bransoletki / breclet - new look
torebka / bag - recycled by Lenka
okulary / sunglasses - giant vintage
koturny / wedges - marco tozzi via sarenza.pl

17 komentarzy:

  1. ok, rzadko co mi się podoba ale ta stylizacja jest na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz przepięknie, kwitniesz w ciaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kombinezon! Ja od tego typu ubrań oczekuję tego samego co Ty :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. sieht richtig lässig aus!!


    lg Klaudia
    http://ohohmydear.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kombinezon ..U mnie w mieście jest ich nie za dużo..

    Pozdrawiam i zapraszam:
    kingszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sehr cool.
    Schön in der Kombination mit blauen Schuhen!

    Lieben Gruß,
    Carina

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz kochana, bardzo fajny blog i post:)
    kolor bucików mnie urzekł :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool Look, I love your neclace.

    Best wishes Kristina
    from Fashion-Beauty-by-Kristina

    OdpowiedzUsuń
  10. doskonały kombinezon <3 wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej urodzilas juz czy mnie oczy myla? pozdrawiam, czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee. kombinezon daje efekt małego brzuszka ;)

      Usuń
  12. Widzę, że jesteś bardzo na bieżąco ze sklepami online, stąd moje pytanie. Czy widziałaś gdzieś może podobną torebkę do tej? http://szafa.pl/c10336938-torebka-w-bialo-czarne-podluzne-paski.html Głównie chodzi mi o to, żeby była w czarno- białe paski. Nie identyczna, ale podobna. Z podobnym printem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam takiej ale może sprawdź na restyle.pl :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger