KORONKOWY TOP

Zawsze wmawiałam sobie, że takie koronkowe bluzeczki i sukieneczki nie są dla mnie. Może głównie dlatego, że byłam zbuntowana i lubiłam nosić wszystko co jest wyraźne i z charakterem. Sama już nie wiem. Pamiętam tylko, że podziwiałam koronkowe rzeczy w sklepach i na ładnych dziewczynach ale na sobie tego nie widziałam. Zdanie zmieniłam nagle w 8 miesiącu ciąży. Wpadłam na zakupy do freepeople.com , do sklepu o którym pisałam już niejednokrotnie. Zamówiłam kombinezon i ten piękny zwiewny koronkowy top , która tak fajnie układa mi się na brzuszku ;) Kobieta zmienna jest, nie bez powodu istnieje takie przysłowie.




koronkowa bluzka / top - freepeople.com
kamizelka / vest - atmosphere
spodnie / pants - h&m 
naszyjnik / necklace - new yorker %
torebka /  bag - second hand
botki / boots - sachaschuhe

21 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem tego zestawu!
    piękne kolory, jeszcze ładniejsze ciuchy!
    ta koronkowa bluzka świetna!idealnie pasuje do Twojego brzuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jak ładnie!!
    ;)z futerkową kamizelą świetnie się wbrew pozorom uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. So ein süßes Outfit!
    xx, Vanessa

    www.piecesofmariposa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj podobasz mi się w każdym calu!!! Od A do Z!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kwitniesz

    ładnie ci w tej bluzce

    zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie! bluzka świetnie podkreśla ciążowy brzuszek:)super że połączyłaś ją z kamizelką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz...łączenie koronki i futra to bardzo fajny zabieg, a i fajne przygotowanie do zbliżającego się nowego sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie ;) oby bez brzuszka też ukladała się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie bluzki i kamizelki to mistrzostwo! Bluzka jest przepiękna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śledziłam Twoje modowo-życiowe perypetie od dłuższego czasu...inspirowałaś, ale to jak teraz wyglądasz w ciąży jest nie do opisania...jedna wielka bajka, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, zresztą Panu "tacie" również...niech się Wam wszystko układa....a takich przyszłych "mam" z charakterem poproszę jak najwięcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! to naprawdę bardzo miłe <3

      Usuń
  11. OMG LOVE this post:) your blog Is always so inspiring and lovely.

    Check out my new post...a guide to Swedish living:)

    have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tolles Top!
    Aber die Stiefel sind der Wahnsinn :-)

    Lieben Gruß,
    Carina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ucałuj tego pięknego brzunia ode mnie!
    Wyglądasz ślicznie, promieniejesz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger