NEW IN :

W ostatnich dniach znów się obkupiłam. Tym razem padło na marynarkę w kratę romwe, futrzaną kamizelkę atmosphere, sukienkę w kwiatki i sukienkę choies, w której paradowałam kilka dni temu.
Do nowości również należy kocyko-rożek , który dostałam od sklepu Kalamati. Na pierwszy dotyk i spojrzenie ma u mnie 10/10! Jest taki miły w dotyki, że sama bym w czymś takim spała ;) Bardzo ważne jest również to, że ma drugie zastosowanie jako kocyk!

Wczoraj dostałam także przesyłkę w której znalazłam lakiery do paznokci firmy Cleme. Zgodziłam się na przetestowanie ich, dawno nie malowałam paznokci a w palecie barw były moje ulubione kolory. Za jakiś czas podzielę się z wami moją opinią.



 jacket - romwe / vest - atmosphere (sari ferrari
dress - no name (sari ferrari) / dress - choies



nail polish - Cleme


8 komentarzy:

  1. Marynarka jets świetna....strasznie lubię takie klimaty vintage!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ta sukienka w kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten futrzak z atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka i kamizelka są rewelacyjne! a lakiery naprawdę mają cudne kolory! najlepszy po lewej oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger