NEW IN:

Kolejne nowości w mojej szafie. Jestem zmuszona nieco się wyciszyć w łóżku, leżeć, nic nie robić, nie przemęczać się i zachowywać się jak ''stara babcia''. Myślę, że robienie zdjęć nie jest takie męczące, dlatego pozwoliłam sobie ''zaszaleć''. W szafie gości co raz więcej jesiennych rzeczy. Mogę do nich zaliczyć nowe brązowe koturny z klamrami i dwa sweterki. Ostatnio podczas zakupów zainwestowałam w pidżamkę do szpitala i staniki do karmienia. Podczas odwiedzin tata dostałam paczkę ze słońduchą <3 Tak jak myślałam, jest mega urocza i mega delikatna! Jeśli dotąd któraś z Was nie była do niej przekonana, to jak najbardziej polecam. :)


koturny / wedges - LES TROPÉZIENNES PAR M BELARBI via sarenza.pl




 koszula / shirt - romwe  , sweter / sweater - chicnova.com & omgfashion
t-shirt - h&m / spodenki / shorts - h&m / staniki do karmienia - h&m




słońducha - dressyouup.pl

8 komentarzy:

  1. Czuję jesień! :) Ja właśnie szukam butów... Twoje są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy butki są super pozdrawiam :) i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze świetne nowości, kolorowe, pasujące do Ciebie!
    koszula jest bardzo ładna i sweterki.. no wszystko;)
    no a słońducha mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne sweterki <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i wanna see the pullover with the sunglasses ;)

    groetjes
    vreeni
    freak in you

    OdpowiedzUsuń
  6. ile piękności ♥ cudowne buty! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger