PASTEL BLOUSE

Czy mi się zdaje czy zaczęłam dobrze wyglądać w pastelach? Nigdy za tymi kolorami nie przepadałam, odbierały mi charakteru i zadziorności. To połączenie strasznie mi się podoba, tylko przez brzuszek długość bluzki jest  nieco dziwnie. Nie odmawiam botkom, w płaskich butach czuję się zbyt niska ;)

W dwa dni przeczytałam książkę, może moi drodzy polecicie coś ciekawego do poczytania?
Nie jakieś romansidła, interesują mnie ciekawe wciągające książki. 

a tak przy okazji, przypominam o giveaway oasap! > click <








pastelowa bluzka / pastel blouse - oasap.com
marynarka / jacket - bik bok
spodnie / pants - h&m
okulary / sunglasses - giant vintage
botki / boots - sachaschuhe
torebka / bag - moo studio

20 komentarzy:

  1. Pasują Ci pastele :D Całość mi się oczywiście podoba, ale torebka znowu, moim zdaniem, przebiła inne elementy! Skąd Ty bierzesz takie cudne torebki?
    Nie wiem, jaki typ książek lubisz czytać ...
    Sama ostatnio przeczytałam "Kobiety dyktatorów" i "Kobiety dyktatorów 2". Uważam je za wart polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka pochodzi z : http://moostudio.pl . Dziękuję za miłe słowa i polecenie książek ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za link do sklepu. Pewnie wpadnę po uszy jak tylko tam zajrzę :)

      Usuń
  2. Jesteś przykładem że kobieta w ciąży może codziennie cudownie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bluzka i fantastyczne botki! :) Ciąża, a wyglądasz obłędnie <3
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz koleją rewelacyjną bluzeczkę, która doskonale komponuje się z marynarką. W ogóle w tym zestawieniu nie pomyślałabym, że jesteś w ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku,jak Ty pięknie wyglądasz!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :). Jesteś dowodem na to, że kobieta w ciąży może wyglądać pięknie i elegancko :). Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odp-mam,sprawuje się,tak jak widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Saga millenium jest naprawdę dobra i książki S.Kinga - szczególnie ręka mistrza i pod kopułą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka mamusia ładna że hoho!! śliczna bluzka!
    torebka jest rewelacyjna!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój blog. Otworzyłam swój sklep odzieżowy online i uważam, że to Twój styl - www.tinycarrie.pl Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit dear- love it <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam "Cień Wiatru" Zafon'a książka wciągająca, z mnóstwem wątków i intrygujących postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Igrzyska Śmierci:-)
    Cudownie wyglądasz! <3
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Supersüßes Outfit!
    Die Schuhe gefallen mir besonders gut! :)

    Liebe Grüße,
    Tania

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo sexownie wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! ślicznie wyglądasz! Podałabyś link do bluzeczki? Bo szukam jej w oasap i nie mogę znaleźć.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger