PERFECT & GLAM

Szczerze, to przyznam się bez lania, że nie do końca byłam pewna czy właśnie te rajstopy powinnam założyć do czarno kremowej tuniki. Dopiero po obejrzeniu zdjęć byłam zachwycona samą sobą a raczej tym połączeniem ;) Aby mój poniższy ''look'' był ''perfect'' i ''glam'' założyłam (tylko do zdjęć) nowe czarne botki firmy no name. Botki są wygodne i stabilne ale nie należę do hardkorów, aby w 8 miesiącu ciąży latać w szpilkach tylko po to by wyglądać jak perfekcyjna pani domu ;) Wczoraj przeglądałam nową kolekcję butów na jesień. Zdecydowałam się na dwie pary, które spokojnie zostaną zapakowane i zaadresowane do mnie. Mogę tylko zdradzić , że są to krótkie botki i buty sportowe.

Przypominajka - Giveaway - click.








tunika / tunic - oasap.com
marynarka / jacket - romwe
torebka / bag - second hand
rajstopy / tights - romwe
buty / shoes - no name
okulary / sunglasses - giant vintage

22 komentarze:

  1. juz nie moge sie doczekac ciazy jak na Ciebie patrze! wygladasz super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, najlepsze te rajstopy^^, sama bym takie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, bardzo w Twoim stylu;-) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że efekt niszczy niedopasowana tunika. Niby szczegół, a jednak.
    Sama stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie połączyłaś te rajstopy i butki:) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie moja bajka, ale Ty wyglądasz super!!!:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. what a great look. i love it.

    groetjes
    vreeni
    freak in you

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, jak zajefajnie i tak nie wiem... "nowojorkowo-światowo" :D No patrzy się na Ciebie z niekłamaną zazdrością w tym momencie, bo wszystko jest idealne <3 Fotkę kradnę do moich prywatnych inspiracji na folderze w komputerze, bo zestaw wprost genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, das ist ja mal ein wildes Outfit, schaut super aus!:)
    xx, Vanessa

    http://piecesofmariposa.com

    OdpowiedzUsuń
  10. interesująco ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello
    good evening. I have a question. Do you speak german?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! do twarzy Ci w takiej fryzurce :-) stylizacja jest mega niebanalna, niczym z seksu w wielkim mieście :-)) marynarka, torebka i buty skradły moje serce :-) z całą pewnością ciąża Ci bardzo służy! dołączam się do obserwatorów, bo Twoje zdjęcia są urzekające, aż chce się wchodzić na takiego bloga jak Twój! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Deine Looks beweisen immer Mut und Stil, das finde ich echt super :)

    lg Klaudia
    http://ohohmydear.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ausgefallener Look, finde ich klasse!
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie byś nie załozyła rajstopy to i tak bedziesz wygladała dobrze. Ty po prostu tak masz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oblednie w Tobie zakochana ! Gdyby kazda kobieta w ciazy wygladsla tak stylowo swiat bylby piekny !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger