WIESBADEN

Spontaniczny wypad do Wiesbaden, to już drugi raz. Mieliśmy mały problem ze znalezieniem miejsca do parkowania (jak w 2009r. podczas wypadu do Amsterdamu) ale po jakimś czasie się udało ;) Wiesbaden spodobało mi się bardzo. Jadąc centrum mijasz w jednym szeregu mnóstwo świetnych budowli. Nigdy nie byłam w Stanach ani Anglii ale przypominało mi kadry z różnych amerykańskich i angielskich filmów. Jedynym problemem było dla mnie robienie zdjęć, miałam przy sobie jedynie obiektyw 50mm , którym nie dało się uchwycić tego czego chciałam. Nie zaglądaliśmy to żadnej knajpki, backarei czy kawiarni. Po prostu poszliśmy na spacer. Niestety od dwóch dni mam bardzo spuchnięte stopy i jedyne buty w które się mieszczę to czarne botki ;)





 sukienka / dress - aupie.com
poncho - tkamaxx
torebka / bag - second hand
botki / biker boots  - HD
okulary / sunglasses - giant vintage




9 komentarzy:

  1. ale z Ciebie ananas! ;)
    torebka cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do tego poncha ;d cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miasto, CUDOWNE PONCZO! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear <33 Your blog is adorable! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ein ananas kleid...wie cool...wünsch euch alles gute ;)

    groetjes
    vreeni
    freak in you

    OdpowiedzUsuń
  6. Ein süßer Babybauch! :) Und das Kleid dazu sieht wirklich toll aus. Finde es immer schön, wenn schwangere Frauen ihren Bauch so toll zeigen. GUt gelungen.

    Liebst Irina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger