29 / 10

Widziałam ostatnio świetny film, doskwiera mi dobry humor, usłyszałam fajną piosenkę. Do tego wszystkiego brakuje mi ciekawej książki.

Na sobie mam nowy fioletowy prosty płaszczyk. Całość dobrana do jesiennej chłodnej pogody. 
Sweterek z zimowym motywem, koszula w kropki i botki na obcasie. Z dodatków dobrałam ulubioną i wygodną torebkę katsu. Okulary w panterkę i futrzany czarny komin z h&m.

Biorę udział w konkursie i byłabym wdzięczna za polubienie mojego zdjęcia pod tym linkiem - klik.







płaszcz / coat - jessicabuurman
sweter / sweater - persunmall
koszula / shirt - oasap
spodnie / jeans - h&m
buty / shoes - pimkie
torebka / bag - katsu.pl
okulary / sunglasses - giant vintage 
komin / shawl - h&m

18 komentarzy:

  1. Ten płaszczyk ma idealnie kolory i całość wygląda bardzo dobrze :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, das ist eine Tasche :))))) LG, Xenia

    OdpowiedzUsuń
  3. love this!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się, dlaczego taki tytuł bloga, ale od razu widać - prawdziwa z Ciebie DIVA, Dziewczyno! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah, klasse, wie der Mantel so leuchtet :) Toll!
    LG
    Nyxx

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie!
    płaszcz jest śliczny

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej, jak pozytywnie! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sehr cooles Outfit! :)

    Liebe Grüße jelaegbe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako książkę mogę polecić Jan Nowicki - Mężczyzna i ona.
    Jeśli chodzi o twój outfit to bardzo podoba mi się płaszcz, ma genialny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. były już wyniki konkursu? Bo widzę, że usunęłaś post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwałam żadnego postu. Giveaway oasap został przedłużony do 5 listopada

      Usuń
    2. ojej. Przepraszam. Nie wiem dlaczego, ale wcześniej nie chciała mi się ta strona wyświetlać

      Usuń
    3. Czasami blogger miewa swoje humory ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger