owl II

Długo czekałam na pogodę, która odpowiadałaby na założenie fioletowego swetra z nadrukiem sowy. Identyczną kombinację widziałam na kilku osobach ale nie chciałam jej zmieniać. Koszula idealnie nadaje się do połączenia ze swetrem. Mój kapelusz miał dzisiaj pecha, podczas robienia zdjęć wiatr wiał tak mocno, że w pewnym momencie poleciał prosto do wody. Na szczęście R. pobiegł za nim i wyłowił go.  Początkowo nie byłam przekonana do botków Refresh, wydawało mi się , że są zbyt płaskie i wyglądam w nich nisko, jednak ostatnio się do nich przekonałam. Świetnie wydłużają nogi, dowodem są na to moje poniższe zdjęcia ;)





sweter / sweater - romwe
koszula / shirt - romwe
czarne jeansy / black jeans - h&m
torebka / bag - felt label
botki / boots - refresh via sarenza.pl
kapelusz / hat - frontrowshop
bransoletki / breclet - saly limon
okulary / sunglasses - giant vintage 

+ mały bonus 
 

bluza / hoodie - h&m
jeans - ?
buty / shoes - converse 
czapka / cap - h&m
 

16 komentarzy:

  1. Jakże wspaniale wyglądasz. Wszystko skomponowało się w magiczną całość. Będę patrzeć i patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połączenie, niezwykle radosna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the sweater and also love the blouse! :) Looks good!

    Tania
    http://amovivorido.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie połączenie swetra i koszuli! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!!! Chyba podkradnę Ci ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! To nosidełko to chyba niestety wisiadło???? Nóżki dziecku zwisają a powinny być zabezpieczone od kolanka do kolanka:( No i czy dziecko nie jest za małe na nosidełko??? Do jakiegoś 4 miesiąca nie powinno być pionizowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosidełko , które mamy jest od 4 do 13 kg ale co będę tłumaczyć skoro wy zawsze macie rację ;)

      Usuń
  7. das ist ein lustiger Pulli! Du hast Baby!!! Gratuliere :))) LG, Xenia

    OdpowiedzUsuń
  8. super cooles outfit!
    liebste grüße, leticia
    http://savethebestforlast89.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger