Bibi Dreams the best for our Kids


"Bibi Dreams to polska firma produkująca ubranka wyłącznie z polskich materiałów posiadających certyfikaty jakościowe, szyte w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów. To firma zaprzyjaźniona i współpracująca z zaufanymi producentami tkanin, dzianin i dodatków. "
Tak właśnie opisuje się BibiDreams a mnie właśnie ten opis zachwycił do tego stopnia, że polubiłam fanpage, wskoczyłam na stronę BibiDreams.pl i po uszy zakochałam się w jednoczęściowych grubszych dresach dla każdego maluszka. 



Szarość materiałów dopełniona soczystym różowym, żółtym i zielonym czy też orzeźwiającą miętą zamkiem. Znakiem rozpoznawczym tej polskiej marki jest łapka charakterystyczna, w innym modelu serduszka rozsypane na miękkim polarze. Może dla kogoś to detal ale nie dla mnie. 

Patrząc na ich produkty, wiem, że są to najwygodniejsze rzeczy dla dzieci. Od rozmiaru 56 - 98. Yeaahh! Czyli znaleźliśmy coś dla Lisy ;)


Momi faworytami dla córki są Bibidreams Mint Taste / Pajac Sleep&Play Latte . Na nieco większą Lisę zauważyłam świetną tunikę Pinky Taste i spodenki Pinky Taste.



(zdjęcia są właśnością BibiDreams.pl)

8 komentarzy:

  1. Ale śliczne te ubranka :) Dzięki za podpowiedź tej stroki, na pewno mi się przyda ;)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oceniasz sklep Mart of China? Jak jakościowo? Przesyłka z tego co widzę, do najtańszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od ciucha. Mam zieloną parkę, która nie jest warta swojej ceny.. powinna być chociaż o połowę tańsza. Za to mam drugą rzecz - marynarka. Jest świetnej jakości, z czego jestem bardzo zadowolona. Może zapytaj konkretnie o jakiś produkt, podaj link. Chętnie go ocenię, jeśli chcesz. :)

      Usuń
  3. Mamy dresik z zielonym, jest ekstra, chociaż może trochę za szeroki w pupie na moje chudziasne dziecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Bibidreams:) Mamy bluzę miętową i dokładnie ten dres, którego zdjęcie wstawiłaś:) Za każdym razem jak chodzę z córką na spacer to powtarzam w głowie "to był mój najlepszy zakup":) A ostatnio na wyprzedaży w ich sklepie kupiłam jeszcze cienki dres letni z krótkimi rękawkami i nogawkami, córka śmiga w nim po domu, jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger