denim cape coat

Jakiś czas temu dokonywałam wielu internetowych zamówień, większość z nich zdążyła już dojść pocztą i czeka w szafie na nadchodzącą zimę. Jedną z moich ulubionych rzeczy stał się fioletowy sweter z sową. Pasuje do większości koszul, które mam w szafie. No i ten kolor.. jakoś tak pasuje do mnie. Zamawiając jeansowy płaszczyk ze strony Oasap , nie spodziewałam się, że będzie do mnie pasował. Szykowałam się na ewentualną odsprzedaż ale tak się nie stanie ;) (uff!)
a tak przy okazji trwają dwa konkursy:
giveaway romwe
(przed)mikołajkowy konkurs samodobro.com.pl





płaszczyk / coat - oasap
sweter / sweater - romwe
koszula / shirt - romwe
torebka / bag - second hand
spodnie / pants - h&m
okulary / sunglasses - zerouv
szalik / shawl - szaleo
botki / boots - sashaschuhe 

12 komentarzy:

  1. ten płaszczyk jest piękny! Poszukuję takiego, ale do 3/4 ud ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój! Gdzie się podział Twój pociążowy brzuszek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w każdym razie dobrze wyglądasz :) A nawet jak gdzieś tam coś jeszcze zostało to świetnie to maskujesz :)

      Usuń
    2. Dziękuję ^^ w chwili obecnej ubolewam nad szerszymi biodrami bo jeszcze nie mogę się dopiąć w stare spodnie ;)

      Usuń
  3. Naprawdę ciekawy blog, miło się go czytało i oglądało. Zapraszam na mojego http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/ dopiero zaczynam bloggowanie, więc wszelkie rady mile widziane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja bym chciała umieć nosić tyle warstw i kolorów i tak dobrze wyglądać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Schöne Fotos.
    Allerdings nicht ganz mein Style aber dir steht es wirklich gut=)
    Alles Liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Macierzyństwo Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger