Grey beanie

Długo szukałam dla siebie fajnej i nienudnej czapki i wreszcie znalazłam na romwe. Miałam wybór między szarą czapką z czarnym pomponem a całą czarną. Wybrałam szarą bo w czarnej widziałam wiele osób. Dodatkowo czapka miała doczepioną czarną woalkę, którą wywaliłam. R. mówił. że wyglądam jakbym szła na pogrzeb w zimowej czapce i miał rację ;) 
Reszta zestawu to klasyka, niebieska marynarka, sweterek , koszula, czarne jeansy i koturny








czapka / cap - romwe
marynarka / blazer - oasap
sweter / sweater - persunmall
koszula / shirt - romwe
spodnie / pants - h&m
koturny / wedges - marisha
torebka / bag - katsu.pl
szalik / shawl - h&m 
kolczyki / earrings - romwomen

10 komentarzy:

  1. Super, super stylizacja, przyciągasz uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna marynarka i torebka! w ogóle fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ty uroczo wyglądasz w tej czapce! Boska marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna torebka
    bardzo fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wyświetliło mi się zdjęcie i jeszcze nie czytałam o czym wpis to sobie pomyślałam "fajna czapa" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super schönes Outfit ! (:

    Liebste Grüße
    Laura

    http://two-street-lights.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka czapką ale torebka fajniejsza ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger