kitty kitty


Taką słodką psotną kotkę mamy w domu. W różu jej słodko ale nie tylko w takie kolory się bawimy.Jesteśmy an etapie zabawy z rączkami, wkładania piąstek do buzi i ssania rączek. Czasami mamy niezły ubaw ;)
Kocią czapeczkę Lisa dostała od mojej siostry, jest taka urocza ale niestety z każdym tygodniem co raz mniejsza ;) Dziecko mi rośnie w tempie błyskawicznym i co dobre, za chwile robi się za małe. Dobrze, że istnieje coś takiego jak ciucholandy, które są kopalnią świetnych dziecięcych ubranek.

Wynalazłam także,świetny polski sklep internetowy z uroczymi ubrankami dla pociechy ale o nim w kolejnym wpisie.







sweterek / sweater -next
body - second hand
spodenki / pants - next (second hand)
czapeczka / cap - next (second hand)

8 komentarzy:

  1. zazwyczaj dzieci są nijakie albo brzydkie ale twoje jest urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweet :D

    <3 Kitty
    http://kittys-trashtastische-welt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny bobasek. Przy dzieciach widać szybki upływ czasu...pomyśleć, że moja maleńka ma już roczek a była taka malutka :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. awww so so cute <3
    xoxo

    http://phuckitfashion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. czwarte zdjęcie rozczuliło mnie do granic możliwości <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger