orange umbrella.

Jedni potrafią napisać świetną notkę bez żadnych błędów i całkiem z sensem. Ja jestem jedną z tych bloggerek, która pisze nie dość, że bez sensu to dodatkowo z masą błędów. Nie będę jednak obojętna i napiszę kilka beznadziejnych zdań by tutaj tak pusto nie było. Ci, którzy obserwują mojego facebook'a widzieli, gdy pytałam , które buty wybrać. Wybór padł na bordowe botki Georgia Rose. Zamówiłam również nowe spodnie ze strony Oasap i jeansową grubą kurtkę z Romwe. Z kurtki jestem niesamowicie zadowolona, jest gruba i idealna na chłodne dni!







płaszcz / coat - romwe
koszula / shirt - romwe
szalik / shawl - c&a
spodnie / pants - oasap
torebka / bag - second hand
kapelusz / hat - jessicabuurman
buty / shoes - georgia rose via sarenza.pl

9 komentarzy:

  1. Like it so much! Great outfit and great pictures!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasse Outfit! :)

    Liebe Grüße jelaegbe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę szalika, muszę się wybrać do c&a ;d
    cudowna parka i połączenie spodni z butami! ;'d

    OdpowiedzUsuń
  4. Really nice look :)
    I like your hat :)

    hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger