POLSKIE PREZENTY

Tydzień temu zdałam sobie sprawę, że pora na rozmyślanie o prezentach. W końcu za miesiąc Mikołajki a później Święta... 2 dni temu na facebook'u zobaczyłam , że Dorota Wróblewska zorganizowała akcję pod tytułem Polskie prezenty. Fajna akcja w której może wziąć udział każdy POLSKI projektant! 


Ja chciałam Wam przedstawić (nie pierwszy raz) moją ulubioną polską markę - Familove.


 ''Familove to polska, prawdziwie rodzinna marka, a ich produkt to proste i fajne t-shirty (i nie tylko) dla całej rodziny z rysunkami z charakterystyczną dziecięcą kreską.''


Tak jak Dorota Wróblewska tak i ja zachęcam Was do świadomych zakupów.
W szczególności polecam produkty Familove, które można kupić pod tymi adresami:







A tutaj możecie przeczytać wywiad z całą rodzinką :) - klik

2 komentarze:

  1. Świetne, proste i zabawne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna koszulka z serduchem <3
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger