29.12

helo helo..święta i po świętach..każdy o tym trąbi to i ja będę trąbić. 
No więc niezmiernie cieszy mnie fakt, że już po świętach.. w końcu sklepy pootwierane i normalne zakupy można porobić a co najważniejsze uczucie trzydniowej niedzieli minie ;) 
Na sobie mam czarne spodnie z czaszką Oasap, czarnobiały płaszczyk w azteckie wzory Romwe, szalik w kratę, szara czapka z pomponem i słabo widoczna koszula w kratę, którą odkopałam po roku z szafy :)
Botki jonak i czarna kopertówka. Głównie chodziło mi o wygodę w ten szary ponury dzień.











płaszcz / coat - romwe
koszula / shirt - second hand
szalik / shawl - c&a
spodnie / pants - oasap
torebka / bag - recycled by lenka
botki / boots - jonak via sarenza.pl
czapka / beanie - romwe

10 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie i powiem szczerze, że ma to swój urok, nie przytłacza mnie ilość wzorów choć jest ich sporo, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja czapka jest rewelacyjna!:) Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look fab.

    Dear, I would be so happy to have you as a visitor as well on my blog. ♡♡♡
    hug-you.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie motywów! Czerń, biel i czerwień to niezawodne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super look
    płaszcz przepiękny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twój styl! Podziwiam twoją umiejętność łączenia różnych faktur i wzorów <3
    Zresztą pochodzisz z mojego miasta, więc i tak już wygrałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mam słabość do tej marynarki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger