3 x outfit

Dzisiaj miałam chwilę dla siebie i postanowiłam przygotować kolaż trzech stylizacji, które chętnie sama bym nosiła. W grę wchodzą wygodne spodnie i ciekawe dodatki w postaci swetrów, kamizelek , tunik i wygodnych botków albo butów sportowych.
Ciuchy pochodzą z ciekawego sklepu internetowego handpicklook.com . Asortyment sklepu jest mi bardzo znany, większość rzeczy można kupić w innych sklepach internetowych ale zdarzają się wyjątki, których nie widziałam.






botki / boots - jonak

czarna tunika / black blouse - klik | leginsy / skiny striped leggings - klik | kamizelka / khaki vest - klik
buty sportowe / shoes - Vans

5 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ein paar schöne Sachen sind da dabei, ich mag den Pullover im ersten Bild, der ist irgendwie toll!

    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  3. te liski sa czaderskie, zastanawialam sie nad nimi, ale jest tyle innych rownie fajnych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger