How sweet she is

To już prawie trzeci miesiąc a córka zmieniła się nie do poznania. Mierzy 56cm, waży prawie 5kg i te jej kochane pyzy <3 Mogłabym wymieniać bez końca ale nie będę Was zanudzać szczegółami ;) 
Zanim zaszłam w ciąże pisałam z siostrą na temat dodawania zdjęć nowo narodzonych dzieci przez ich mamy na facebook. Pamiętam, że pisałam : '' ile można dodawać dziennie zdjęć dziecka..'' blablabla a teraz co? Sama mam ochotę wrzucić 18346 zdjęć jednego dnia, bo tak dumną jestem mamą i każde, nawet to rozmazane, niewyraźne zdjęcie chciałabym opublikować, by każdy wiedział jakie cudowne mam dziecko ;)
Z góry przepraszam wszystkich za publikowanie i zachwycanie się swoją Lisą, nic na to nie poradzę. W końcu jestem mamą :)

Za tydzień ruszam z wielkim konkursem noworocznym dla dzieci (konkurs fotograficzny). Nagród będzie wiele, dlatego wszystkie mamy zachęcam do obserwowania bloga bądź facebook'a. Już nie mogę się doczekać.









czapka / cap - next (sh)
bluzka / shirt - next (sh)
rajstopy / tights - h&m

13 komentarzy:

  1. Jejku jaka przecudna! Gratuluję takiej śliczne córki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wie süß! Herzlichen Glückwunsch :)
    Wirklich ein hübsches Baby

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten konkurs do kiedy będzie trwał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs będzie trwał dwa tygodnie, wszystkie szczegóły podam za kilka dni na facebook'u, ruszamy 18 grudnia :)

      Usuń
  4. So süß! Die Mütze ist ja mal der absolute Wahnsinn.

    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna *.*
    Poklikasz u mnie w banery i linki ? To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudowną myszeczkę!;D Moja w poniedziałek skończy 5 miesięcy, obecnie rozszerzamy już dietę;D Niby to takie zwyczajne a tak się przez to cieszę, że mnie nosi;D
    Oczywiście jak tu weszłam to obczaiłam wszystkie wpisy z maleństwem!;D
    Co do zdjęć dzieci na fb to nie mam nic przeciwko jeśli są to ładne, subtelne zdjęcia:) Ale jeśli moja znajoma wstawia 128393849xxxx zdjęć córki na golasa w wanience no to błagam..
    Pozdrawiam stylową mamę :):):*

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute :)

    Regards,
    http://the-uniquefashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger