JUSSI D.

No i wyczekałam się nowych dopasowanych spodni o innym kolorze niż czarny. Nowe jeansy zamówiłam na stronie DefShop, która w ofercie ma wielki asortyment przeróżnych sieciówek, takich jak : vero moda, only, adidas, vans, new era, nike, desigual, timberland itp. Większość z nich jest na dużej przecenie, moje jeansy kosztowały 15 Euro, dużo niżej niż w sklepie. No sobie mam także nową koszulkę jussi design, którą dostałam do testowania. Wybrałam męski model , który o wiele bardziej przypadł mi do gustu. Spodobała mi się jej długość i nadruk. Następnym razem pokażę całość a jeśli interesuje Was już teraz jak wygląda całość, możecie ją obejrzeć tu <- . Na stopach nic innego jak wygodne botki Refresh. I tak oto powstał nieco banalny outfit ;)








jeans - defshop (vero moda)
t-shirt - jussi design
marynarka / blazer - oasap
szalik / shawl - c&a
botki / boots - refresh via sarenza.pl
kamizelka / vest - atmosphere
torebka / bag - defshop (only)

8 komentarzy:

  1. gdzie te wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit! A szalik z chęcią bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...so eine tolle kombi. sieht super aus. und das jute-beutelchen ist ja richtig niedlich.
    groetjes
    vreeni von freak in you

    OdpowiedzUsuń
  4. Gefällt mir sehr gut! :)

    Liebe Grüße jelaegbe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Tolles Outfit:)
    Alles Liebe
    s-beautiful-fairy.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Tolle Bilder, ich mag das TShirt besonders.
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor kurtki,bardzo mi się podoba, szalik też :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger