mint skirt

Ile się naszukałam za tą spódnicą. Szukałam jej wszędzie.. począwszy od sieciówek kończąc na internetowych stronach. Znalazłam ją dopiero na stronie jessicabuurman. Miałam wybór pomiędzy kolorem popielatym a miętowym. R. doradził mi wersję numer dwa. Jestem bardzo z niej zadowolona. Połączyłam ją z miętową koszulą w kropki i jasnym sweterkiem. 
Na wierzch musztardowa kurtka romwe, całość dopełniłam kontrowersyjnym czerwonym szalikiem i bordowymi legginsami.









spódnica / skirt - jessicabuurman
kurtka / jacket - romwe
koszula / shirt - oasap
sweter / sweater - vero moda
torebka / bag -katsu.pl
legginsy / leggings - frontrowshop
botki / boots - pimkie
szalik / shawl - c&a

22 komentarze:

  1. Polaczenie roznych pozornie nie pasujacych do siebie kolorow okazalo sie strzalem w dziesiatke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ta spódnica jest piękna! Zachwyca mnie jej połączenie z kurtką, której Ci zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pojęcia, jak Ty to robisz, że rzeczy do siebie nie pasujące tak dobrze wyglądają zestawione razem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie - ja zawsze wyglądam jak clown. Buuu

      Usuń
  4. Bardzo odważne połączenie kolorów i fasonów. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie, kolorowo i mega stylowo! tak
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. W samą dychę :) Super zestawienie! Spódnica ma śliczny kolor, zawsze podobał mi się miętowy. Masz wyczucie stylu!
    http://www.olaandnina.blogspot.com/2013/12/december-nina.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dzisiaj pod sweterek założyłam koszulę w kropki ;d
    śliczny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica przepiękna :)


    xx

    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w ktorej części Niemiec mieszkasz, że jest tak ciepło??
    Kocham Twoj styl a Twojego bloga odwiedzam już niemalże narkotycznie ;)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! taki trochę oldschoolowy komiks dodatkowo podkręcony torbą! boskie! uwielbiam twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. verrücktes outfit! bringt ein bisschen farbe in den tristen winter rein! :)
    liebst leticia
    http://savethebestforlast89.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i kolorowo, po prostu super !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie! :) Tylko... Szalik jest chyba KONTRASTUJĄCY, a nie KONTROWERSYJNY, prawda? :D Chociaż nie wiem, jaki był Twój zamysł, ale troooszke mi to zgrzytnęło ;)
    I zakochałam się w spódnicy!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być tak jak jest, kontrowersyjna czerwień szalika i bordowe legginsy ;)

      Usuń
  14. wow! chce taka torbe! wygladasz swietnie! podoba mi sie rowniez Twoja fryzura :) uwielbiam grzywki
    Xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna stylówa (: Podoba mi się połączenie kolorów i torba,a do tego septum <3 Marzy mi się to przekłucie ale ze względu na charakter mojej pracy muszę się chwilowo wstrzymać :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger