NEW IN 4 LISA

Kilka słodkich nowości, które kupiliśmy Lisie w ostatnich dniach. Nie wiedziałam, że Timberland ma kolekcję butów dla niemowlaków, do butów dla dzieci dołączona była czapeczka w tym samym kolorze. Malutkie dziecięce buciki są takie słodkie, nie mogłam się im oprzeć , musiałam je kupić.
Lisa ma wszystko czego potrzebuje..body, sweterki, bluzy ale najszybciej wyrasta ze spodni. Wybraliśmy się do H&M w poszukiwaniu wygodnych legginsów i spodenek. Fajnie jest wejść do sklepu i znaleźć to czego akurat potrzebuję ale w dziale dziecięcym jest bardzo ciężko. Wszystko jest urocze i nie wiedziałam, za co mam się wziąć. Na szczęście jakoś z tego wybrnęłam odnajdując poszukiwany wieszak ze spodenkami.








buty dla dzieci - timberland via sarenza.pl
spodenki i opaska - h&m

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger