10 komentarzy:

  1. Jeeej, jakie świetne kapcie! W następną zimę też muszę sobie takie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki zachwycają. Idealne za zimowe wieczory z dodatkiem szlafroczka i kakao. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko, jakie cudowne kapcie! ja niestety mam tak gorąco w mieszkaniu, że takich kapci nie dałabym rady nosić, ale rozczulają mnie one przeogromnie. mogłabym je mieć tylko po to, aby na nie patrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapciuszki są dla mojej córki ;) U mnie w mieszkaniu też jest tak ciepło, że kapcie odpadają.

      Usuń
  4. Rękawiczki świetne. Na te kapcie to się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne te mittenki, totalnie moje kolory *______*

    OdpowiedzUsuń
  6. a one maja jakis polar od srodka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, eri abbronzatissima! Io invece non mi sono mossa in tutta l'estate dalla mia crema protezione 50 + ;)

    Evening Dresses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger