Bajerancki leżaczek/bujaczek.

Dostaliśmy od mojej mamy prezent dla Lisy. Wcześniej jakoś nie miałam czasu aby o tym pomyśleć a taki leżaczek bujaczek jest dość pomocną rzeczą. Lisa domaga się co raz więcej obecności, nie tylko podczas zabaw, karmienia i usypiania ale także w ciągu dnia. Z czasem będzie co raz bardziej towarzyska i z zainteresowaniem będzie oglądać co się dzieje w okół niej. Zamiast układać dziecko na sofie, babcia zafundowała jej wygodny z bezpiecznym zapięciem leżaczek bujaczek. Bajerancki z melodyjkami, światełkiem i wibracjami. Sama wybierałam , który będzie dla niej odpowiedni. W internecie jest wielki wybór. Kolory, style, drogie i tanie. Ważne było dla mnie do jakiej wagi jest leżaczek a kolejną ważną rzeczą był kolor. Bardzo spodobał mi się odcień cappucino. Jest stonowany i ładnie prezentuje się w mieszkaniu.
Do leżaczka dołączony jest stelaż z trzema zabaweczkami, który można łatwo odpiąć. 
Z prezentu jesteśmy bardzo zadowoleni i mam nadzieję, że będzie nam długo służyć.






leżaczek / bujaczek - allegro

4 komentarze:

  1. tolle Bilder!!

    <3 Kitty
    http://kittys-trashtastische-welt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Echt süß! ;)

    Liebe Grüße,
    Tania
    http://amovivorido.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam od mamy leżaczek bujaczek. Bardzo się broniłam przed tym prezentem, bo myślałam, że to kolejny zbędny gadżet. Ale przez pierwsze miesiące życia Pulpeta nieźle ratował nam tyłek. Teraz młody nie siedzi w nim już tak chętnie jak kiedyś, ale zawsze chociaż na chwilę się zajmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudnie ! dla Maleństwa jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger