Co dziś nosi Lisa - czerwony kapturek



Jak prawie każda bloggerka, mam swoje ulubione blogi. Kiedyś były to głównie blogi modowe zwanymi szafiarskimi. Później dodatkowo zebrało się kilka blogów kulinarnych i life style. Teraz jako mama 4 miesięcznej Lisy mam w swoim spisie blogów, blogi parentingowe. 
Niestety dział mody zaczął mnie nudzić, głównym tego powodem jest nuda. Ile można patrzeć na wciąż tak samo ubranych ludzi? Oglądam chyba 3 ulubione blogi, na resztę wchodzę sporadycznie.
Blogi kulinarne odwiedzam non stop w poszukiwaniu fajnych smakowitych potraw, nie tylko pierogi i schabowe , schabowe i pierogi u nas goszczą.
Lisa blogów parentingowych powoli się rozwija i dziękuję takim osobom, że prowadzą tak wspaniałe blogi i piszą tak wspaniałe wpisy.

Dzisiaj postanowiłam, że Lisa będzie takim ''czerwonym kapturkiem'' jak napisał dziadzio w komentarzu na fb ;)
Robiąc porządki w jej szafie natrafiłam na bezrękawnik z kapturem, który jest już prawie za mały (rozm. 0-3m). Przymierzony okazał się w sam raz, niestety pogoda nie taka i ponoszone tylko do zdjęć.
Ale napiszę Wam, że uwielbiam ją w tym wydaniu. Widać po niej, że chwilowo była zadowolona z nowego ciucha i wygody opierając się o słońduchę :)





czapka / cap - ebay
body - h&m
bezrękawnik / vest - cherokee
legginsy / leggings - Disney
półbuty dla dziewczynek / boots - timberland via sarenza.pl

słońducha - dressyouup 

7 komentarzy:

  1. Ale Lisa jest słodka! <3

    Co do blogów "szafiarskich" - masz rację, wszędzie nuda i brak oryginalności. Dlatego miałam aż 8 miesięczną przerwę od blogowania, wróciłam dopiero teraz. Po prostu za dużo serca włożyłam w bloga i szkoda mi się zrobiło, że się "kurzy" w internetowej otchłani.

    OdpowiedzUsuń
  2. no widac ze zadowolona :-) sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta twoja córeczka. Gust i smaczek ma po mamusi! Fajnie jest mieć kogoś przy sobie i móc dzielić się z nią wszystkim dookoła,a ona na znak wdzięczności uśmiecha się i ślicznie wychodzi na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisa rośnie jak na drożdzach :D.
    Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Jej w tych kolorach ;)
    właśnie Monia,brakuje mi Twoich polecanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie mam tyle czasu by przeglądać blogi ale gdy uzbiera mi się spora lista blogów. Zacznę cykl polecania :)
      Fajna uwaga, dziękuję! :)

      Usuń
  6. na pierwszym zdjęciu jest strasznie podobna do Ciebie! :) jak dobrze poszukasz w archiwum to znajdziesz swoje zdjęcie z podobną miną, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger