GOLD & POWDER


Po raz kolejny napiszę, że czas ucieka mi przez palce. Nie wiedząc kiedy minął kolejny tydzień. 

Chciałabym go trochę zwolnić ale myśląc o zimie jakoś mi się to nie widzi. Niech zleci do wiosny a potem stanie na moment abym mogła nacieszyć się chwilą. O weekendzie nawet nie wspomnę, kiedy minął? Nie mam pojęcia! W garderobie Lisy zawitał złoty sweterek marki F&F, złota opaska z dodatkiem nuty pudrowego różu od Lilandia i kraciaste spodenki Next.



sweterek / sweater - F&F
body - next
spodenki / pants - next
opaska / band - Lilandia
kapcie / sleepers - my little square 
leżaczek / bujaczek - allegro

9 komentarzy:

  1. Ja też się wkurzam na upływ czasu, niezbyt to fair że tak sobie szybko leci. Jak patrzę na Lisę i jej ubrania to zaczynam Ci zazdrościć, że masz córkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ stylówa Ci rośnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czas ma to do siebie,że szybko leci....

    Właśnie zajrzałam na stronę Lilandii wlaśnie czegoś takiego potrzebowałam !
    Już wiem gdzie zamówię wymarzoną muchę na wesele tatusia chrzestnego ! Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  4. czas ucieka zbyt szybko. Chwile prześlizgują się przez palce i nie wiedzieć kiedy, razdwa, w mgnieniu oka wita nas kolejny tydzień, Rzec by się chciało: O,zgrozo ! Zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wie süß, ist wirklich sehr hübsch:)
    und wie toll sie gekleidet ist
    Alles Liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger