Apple

Jestem w trakcie przyrządzania obiadu ale w między czasie mam chwilkę na nowy wpis. Lisa usnęła i mam wolną chwilkę dla siebie. Każdy ma w głowie zapisane, że skoro znajomym urodziła się dziewczynka należy podarować im : ciuszek, zabawkę, lalkę, butelkę, itp itd w kolorze różu. Ten kolor nie jest taki zły, ma wiele odcieni, jedne są słodkie a drugie po prostu bazarowe ;)
Osobiście mam już dość różu w szafie córki i nie gniewam się za prezenty w tym kolorze. Piszę to ponieważ, nie każdy wie, że co za dużo to nie zdrowo ;) Miejcie na uwadze gdy będziecie kupować prezent dla maluszka, wybierzcie coś w całkowicie innym kolorze. Biel jest piękna!
Sukieneczka z ciuchlandu, kupiona przez moją siostrę a opaska z jabłuszkiem na głowie Lisy to nic innego jak Lilandia.










sukienka / dress - second hand
rajstopki / tights - ?
półbuty dla dziewczynek / boots - timberland via sarenza.pl
opaska / band - Lilandia
body - make a wish 

13 komentarzy:

  1. Śliczna córeczka i śliczne zdjecia! Uwielbiam niespotykane imiona dla dzieci :) zapraszam do nas
    www.nelusiovo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka mała szafiareczka

    zapraszam iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. so ein niedliches mädel...und schon jetzt so stylisch ;)
    die schuhe sind der hammer.

    groetjes
    vreeni von freak in you

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodka Lisa :) ojj my też mamy trochę różu w szafie ale zdecydowanie inne kolory bardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odkąd dodajesz zdjęcia Lisy to zapragnęłam mieć córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham małe dzieci! :) Moja siostrzenica jest również taka maleńka, te maluchy kocha się od pierwszego wejrzenia i ostatkiem sił. *.* PS: będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelówa z tej Lisy. Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger