MAMbaby & ząbki ząbki


Ząbki ząbki ząbki... to ciężki temat dla mam. Lisa zaczyna ząbkować a z ząbkowaniem jest tak, że wpycha do buzi wszystko co podejdzie.

Zaczynając od rączek, zabawek, pieluch kończąc na gryzakach. Mamy w domu ich sporo. Jednym z nich jest gryzak MAMbaby , który dostała do testowania. Porównując go do pozostałych gryzaków, gryzak MAMbaby wyposażony jest w 4 różne uwypuklenia (które dobrze widać na poniższych zdjęciach). Ma swoje zalety, które według mnie są bardzo wygodne dla dziecka. Łatwy uchwyt, po schodzeniu długo utrzymuje niską temperaturę i atrakcyjny design. Do wyboru są trzy kolory.
Mam nadzieję, że spisze się u nas na 5 i chociaż troszkę ulży w ząbkowaniu ;) 




gryzak - MAMbaby
sweterek / sweater - F&F
body - next
spodenki / pants - next
kapcie / sleepers - my little square
czapka / cap - second hand


9 komentarzy:

  1. Czapeczka ekstra! Też używam dla moich pociech MAM baby! Butle, gryzaki, smoki! Wszystko lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy butlę MAM baby i użyjemy jej dopiero za miesiąc, aktualnie ma zbyt dużą dziurkę, smoczki Lisa chwali jedynie NUKa, chyba dlatego, że był pierwszym jakiego spróbowała ;)

      Usuń
  2. Taaaaak, to wpychanie do buzi wszystkiego to masakra. Moje dziecko najbardziej lubi wpychać do niej tetrę i teletydzień. Chociaż ostatnio w grę wchodzi też "gryzienie" mebli. Co gorsza, od 2 miesięcy jest to samo, a nadal żaden ząb się nie pokazał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję małej pod główkę pieluchę tetrową w razie gdyby coś miało się ulać z buzi. Przychodzę za kilka minut , pielucha cała wymiętolona a Lisa leży w poprzek łóżeczka. OLABOGa , co to będzie za miesiąc? :D

      Usuń
  3. czapeczka genialna tak jak pierwsze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie przecudowne, słodka Lisa, słodka czapeczka! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger