MOJE FOTOKSIĄŻKI PRINTU

Każdy z nas ma piękne wspomnienia, do których lubi wracać. Niektóre są związane są z ważnymi wydarzeniami (dzień ślubu), inne z szalonymi momentami (wakacyjny wyjazd), jeszcze inne wzruszającymi chwilami (narodziny dziecka).
Jako nastolatka pożyczałam aparaty od wujka by móc upamiętniać prawie każdy dzień z mojego życia, później był to telefon a po 19 urodzinach dostałam pierwszą lustrzankę od mojego tata. Od tamtej pory aparat był zawsze w mojej torebce. 
Dzięki stronie Printu.pl miałam możliwość stworzenia i przetestowania fotoksiążki. Od razu wiedziałam jak będą one wyglądały. Zamiast pięknych i dobrze wykadrowanych zdjęć z lustrzanki wybrałam zdjęcia z Instagrama. FotoKsiążki podzieliłam na dwie części.
Jedna z nich to najlepsze zdjęcia z Instagrama a druga to dzień po dniu od narodzin Lisy (czyli najciekawsze zdjęcia z Lisą). Obawiałam się, że słaba jakość i wielkość zdjęć odbije się na jakości wydruku ale na całe szczęście się nie rozczarowałam. 
Obie fotoksiążki mają format:
20x20 (kwadratowa)
Oprawa: twarda
Ilość stron : 20  
Papier: matowy







Jak wygląda stworzenie takiej fotoksiążki? Zakładamy konto na stronie http://printu.pl . Następnie musimy wybrać zdjęcia, które chcemy umieścić w fotoksiążce. Według mnie jest to najtrudniejsze zadanie. No chyba, że nie macie setki folderów tak jak ja ;)
Fotoksiążkę projektujemy sami i jest to mega proste zadanie. Sami wybieramy format , rodzaj okładki, papier i kończymy na zaplanowaniu każdej strony.
Kolejnym etapem jest wciśnięcie opcji - Stwórz fotoksiążkę.
Następnie przechodzimy przez kilka kroków takich jak wybór formatu, oprawy i rodzaju papieru.
Trzecim etapem jest przejście do edytora. Jest to aplikacja z którą trzeba się chwilkę zapoznać.
Po zapoznaniu się z apką można zacząć tworzenie.Wygrywamy zdjęcia i tworzymy książkę. Najlepiej jest zacząć od okładki a następnie strona po stronie. Możliwości jest wiele, o których nie będę się już rozpisywać.
Jeśli macie jakieś pytania, walcie śmiało ;)


Jaka jest moja opinia o fotoksiążce? 
Fotoksiążka jest bardzo dobrej jakości. Tak jak już pisałam, martwiła mnie jakość zdjęć, które były pobrane z mojego Instagrama. Miło mnie zaskoczyli, jakość zdjęć jest bardzo dobra. Kolory czyste i ładnie nasycone jak w oryginale. Starannie wydana i wydrukowana. Fotoksiążka została wysłana kurierem, starannie zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem.
Jest to idealna pamiątka i idealna sprawa na prezent , który każdemu przyniesie radość.

W tym miejscu dziękuję firmie PRINTU za możliwość przetestowania fotoksiążki.

11 komentarzy:

  1. cudowny pomysł na prezent dla bliskiej osoby :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawiłam foto książkę (choć z Cewe) mojemu chłopakowi na dwa lata! Był zachwycony :) Wybierałam i zdjęcia z telefonu i te bardziej profesjonale, choć przyznam, ze skłaniałam się do tych drugich. I tak powstała nasza mini historia. Bardzo podobało mi się samo projektowanie stron, wybieranie tła dla każdej czy jakiś podpisów. Świetna sprawa. Nie miałam co prawda do czynienia z tą firmą, ale kto wie. Niedługo planuję zrobić taką kolejną. Może tym razem z Printu :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fotoksiążki. To wspaniała pamiątka w estetycznej formie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Total liebe Bilder! Fotobücher sind schon was tolles, gefüllt mit lauter Erinnerungen, die man auch später noch gern anschaut. :)
    Liebst,
    Liz. http://lizinview.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. mega pomysł! fotoksiążki to super pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sehr tolle Fotos. Ich mag solche Fotobücher ja total gerne.
    Alles Liebe
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda taka książka, robi ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger