TOP AND SKIRT SET


Czerwony płaszcz w szkocką kratę i czerwony szalik w szkocką kratę, czyli jak połączyć kratę z kratą by było fajnie.


Nie stałam przed szafą i nie myślałam : W co by się tu dzisiaj ubrać. Wyszło tak po prostu. Wzięłam pierwsze lepsze rzeczy i tak wyszłam z domu. Na sobie mam bluzkę z baskinką i spódnicę, ten zestaw pochodzi ze strony JessicaBuurman. Idealnie nadaje się na chłodną jesień i luźną zimę. Czarne rajstopy w groszki, wygodne botki na wyższym obcasie i mój ulubiony czerwony płaszcz w szkocką kratę. Idealny outfit na wyjście do pracy i na co dzień. 
Jeśli chodzi o zestaw spódnica i bluzka, nadaję się on niestety dla kobiet szczupłych bez oponek na brzuchu. Na zdjęciach widać przykład jak brzydko wyglądają oponki w tym zestawie. Mój po ciążowy brzuszek powoli schodzi (o tym napiszę w kolejnym wpisie) i źle dobrana bielizna + rajstopy zrobił swoje ;) Mi to nie przeszkadza ale wiem, że są osoby, które takimi drobnostkami się przejmują. Jak by nie było, uważam, że całość wygląda nieźle, lubię siebie taką jaką jestem. Kompleksy precz!








płaszcz / coat - jessicabuurman
spódnica i bluzka / skirt & blouse - jessicabuurman
rajstopy / tigths - romwe
botki / boots - pimpkie
naszyjnik / necklace - Oh.Eve
okulary / sunglasses - giant vintage
torebka / bag - katsu.pl
bransoletki / breclet - saly limon

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz super. Od jakiegoś czasu poluję na takie rajstopy w rozsądnej cenie. :) I jestem zachwycona połączeniem kraty z kratą, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz naprawdę super w tej grzywce! :) bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE THIS WHOLE THING. I would 100% wear it. Feeling inspired! xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważnie, nietuzinkowo. Szczególnie torba wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny loook bardzo mi sie podoba tylko ja osobiście nie dodałabym szalika w kratke do tego płaszcza tylko raczej coś gładkiego ale tak wyglądasz Świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik i torebka mnie powaliły...
    wszystko jest piękne :D jednak te dwie rzeczy :D WOW :D
    cudnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw! Poszukuję tak ślicznego szala w szkocką kratę jak twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz znaleźć w C&A, w kilku poprzednich postach miałam taki na sobie :)

      Usuń
  8. wygladasz bosko
    płaszcz przepiękny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow /opad szczeny... Bosko wygladasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tolles Outfit, besonders die Tasche!

    OdpowiedzUsuń
  11. schöne Fotos und schönes Outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :)
    Tak inaczej! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger