Co dziś nosi Lisa? Miętowe legginsy


Miętowe legginsy , które ma na sobie Lisa pochodzą ze strony My little squere. Jakiś czas temu zrobiłam wishlist co chętnie widziałabym w szafie córki. Ciężko było mi się zdecydować ale w końcu wybór padł na legginsy i kapcie.


Lisa jest wielką wiercipiętką. Jakiś czas temu upodobała sobie leżenie na brzuszku i od tamtej pory nie  uleży na plecach kilku minut. Dzisiaj odwróciłam głowę na sekundę a ona już na brzuszku. Pewnie teraz myślicie '' co jej to przeszkadza'' itp. ale ja się z tego bardzo cieszę. Niewiele maluszków chce leżeć na brzuszku, dlatego jestem bardzo dumna z córki, że jest taka chętna i silna. Jednym problemem jest to, że zaraz po jedzeniu potrafi wszystko zabrudzić zwróceniem pokarmu ;)
No cóż.. taka jest kolej rzeczy ;)

Co dziś nosi Lisa? 
To taki typowy wiosenny dziecięcy outfit (nawet nie wiecie jak bardzo pragnę wiosny;))
Legginsy, bluzeczka, złoty sweterek, dziecięce Timberlandy i nowa czapeczka.








ps. Po zdjęciach zdążyliście zauważyć, że dziecko nie wytrzymało i domagało się leżakowania na brzuszku ;)
ps 2. Co sądzicie o nowościach z zalando o których pisałam kilka wpisów niżej? ;)

sweterek / sweater - F&F
bluzka / blouse - george (second hand)
legginsy / leggings - mylittlesquare.com
 półbuty dla dziewczynek / boots - Timberland via sarenza.pl
czapka / cap - next (second hand)

9 komentarzy:

  1. rewelacja z tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. superowski outfit Lisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna dziewczynka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobna do Twojego partnera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy świetne ! Oryginalne i ciekawe rzeczy mają dziewczyny ze strony Mabibi :) Sprawdź sobie koniecznie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger