Co dziś nosi Lisa? Szarość


W ostatnią sobotę wybraliśmy się na zakupy do centrum handlowego. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tam byłam. Coś mi świta, że było to gdzieś w okolicach świąt ale jak było to nie pamiętam :)

 
Lisa potrzebowała odświeżenia garderoby większymi ubrankami. Tato chodził z L. po działach z ubraniami a ja udałam się do działu dziecięcego w poszukiwaniu ładnych i przecenionych ubranek.
Są nowe body, legginsy , bluzeczki i śpiochy.
Lisa ma na sobie nową szarą bluzeczkę z napisem : Cool and wild, białe legginsy , które zamówiłam jej na fajnej stronie MamiKreisel , szare kapcie i nowa beżowa opaska z szarymi groszkami KoTo.
A poniżej zalewam Was masą zdjęć.







bluzka / blouse - h&m %
legginsy / leggings - c&a %
kapcie / sleepers - my little square
opaska / band - KoTo
poduszka - zalando

13 komentarzy:

  1. oooooczy :) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mein Gott, zum Anbeißen!:)
    LG, Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka *-*
    _________________________________________
    KONKURS! WYGRAJ CONVERSE! CONVERSE!
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne oczka i piękne imię, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego tak sadzasz dziecko, które nie potrafi jeszcze siedzieć ? Nie uważasz, że to za wcześnie? Tak twierdzi nasz pediatra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne Maleństwo ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda, bystre oczka już ma;)))) Za chwile będzie kombinować, co by tu spsocić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana ! :) Przypomina mi moją Mie jak była mała :) ahh kiedy to było ! :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger