Jak zapakować prezent na Walentynki.


 Kilka miesięcy temu w tym wpisie pokazywałam swój przykład, jak oryginalnie i tanio można zapakować prezent z okazji urodzin/imienin itp. W dzisiejszym wpisie pokażę Wam jak zapakowałam prezent z okazji nadchodzących tegorocznych Walentynek.

 Najważniejsze aby samo opakowanie wzbudzało pozytywne emocje i uśmiech na ustach obdarowywanej osoby. 



Walentynki już jutro i jeśli nie macie pomysłu jak oryginalnie możecie zapakować prezent dla drugiej połówki, może mój wpis Was zainspiruję na tę ostatnią chwilę. 
Wpis dodałabym o wiele wcześniej, niestety mój chłopak podgląda bloga i niespodzianka nie byłaby już niespodzianką ;)

Pomysł na zapakowanie prezentów przyszedł mi z nienacka. W komputerze zalega mi wiele przeróżnych , oryginalnych obrazków, które co jakiś czas wrzucam na swój FB. Przeglądałam obrazki i pomyślałam : '' dlaczego by czegoś nie narysować na zwykłym pocztowym papierze? ''. Picasso to ja nie jestem ale mam nadzieję, że wyszło oryginalnie i moja druga połówka ucieszy się podczas patrzenia na opakowanie ;)

Kartki nie mogło zabraknąć! You my diamond, czyli kartka zamówiona na daWanda. Uwielbiam przelewać swoje myśli na papier, dlatego z (prawie)każdej okazji wśród prezentów R. znajduje kartkę z moimi myślami.

A Wy jak pakujecie prezenty dla swojej drugiej połówki?
Wiem, że część z Was uważa to ''święto'' za komercyjne ale powiem Wam, że nie tylko drugą połówkę należy obdarowywać prezentami. Może to być siostra, brat, mama, tata itp. Walentynki to nie tylko święto dla zakochanych ale dla osób, które kochają i lubią być kochane ;)







papier kupiony na poczcie (3 euro) 
kartka zamówiona na daWanda - 2,80 + 0,70 wysyłka - 3,50 euro
markery - znalezione w domu ;)
Mina R. = bezcenna ;)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne :-) na pewno Twój R.będzie zadowolony, tylko Mu pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie! ;)
    udanych walentynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie!!:):) I tak powinno się pakować prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i super :) cudo... takie własnoręcznie wykonane opakowanie jest dużo lepsze... jest dla danej osoby-z myślą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wie üblich habe ich keine Ahnung um was es in deinem Text geht, aber was ich sehe gefällt mir sehr gut!

    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja prezentu rewelacyjna. Świetnie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. umiesz rysować,pięknie
    aż chciałabym dostać taką kartkę z rysunkiem od Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie rysujesz, mogę sobie zamówić jeden rysunek dla mojej Lubej?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger